Polivoks leermomentje

Vortigern

Stamgast
Lid sinds
29 december 2006
Berichten
204
Locatie
Katwijk aan Zee
Ter leerink ende vermaeck: gisteren het halve land af gereden om voor 900 euro een 'spick en span' Polyvox mét achterafinbouw midi op te halen. Tref ik een op sterven na dood wrak aan, met twee volslagen ontstemde VCO's, kapotte Env, krakende pots, en natuurlijk geen midi. Dus als je op deze stuit, spaar je de moeite en reis:
1385881_10202365314033393_270864040_n.jpg
 
Haha, die had ik bijna gekocht. Maar toen kwam deze er tussendoor, 'met midi' :-)
 
Polivoks

Polivoks

die andere: met russische vlag op de achtergrond
Staat er nog een op http://www.marktplaats.nl/z.html?que...625&distance=0

is van mij
deze had ik bij de synthforummeeting onlangs in Nijmegen bij mij
en is in alle eerlijkheid wel in goede staat.

ik ben door die gast gebeld (ene B.J. Kuipers als ik het mij goedherinner) met de mededeling dat hij een bod had gedaan op mijn Polivoks (van 950 euro) niet met de intentie om het te kopen maar om de prijs van zijn Polivoks op te kunnen krikken
want meneer heeft 900 euries nodig..... nou daar doe ik niet aan mee.

hij is nog te koop overigens
net als ARP Axxe, MOOG Voyager OS, Virus TI2 61 keys en Roland effect units DEP-3 en SDE-2000
en voor de audiofielen onder ons nog een paar leuke oude luxman versterkers, want je wilt toch ook wel eens je fraaie opnames afluisteren op wat anders dan die mp3 troep.
 

Attachments

  • DSC_3164.jpg
    DSC_3164.jpg
    45,4 KB · Bekeken: 87
Dat doet me denken aan mijn Polysix. Die is mij in mijn handen geduwd als zijnde perfect werkend. Bij check deed niet alles het. Enfin, alles deed het niet. Alleen de volumeknop werkte, krakend dan nog. Hij is door een fantastisch forumlid alsnog uit de dood teruggehaald en maakt hier prachtige muziek, maar er zijn echt wel rotte appels in de verkoop hoor.

Of heel naïeve mensen die een stuk elektronica 15 jaar geleden werkend op zolder gooiden en het dan nu als werkend te koop aanbieden zonder te testen.

Of flapdrollen die het woord "werkend" gebruiken in de betekenis van "hij doet nog IETS".
 
Ter leerink ende vermaeck: gisteren het halve land af gereden om voor 900 euro een 'spick en span' Polyvox mét achterafinbouw midi op te halen. Tref ik een op sterven na dood wrak aan, met twee volslagen ontstemde VCO's, kapotte Env, krakende pots, en natuurlijk geen midi. Dus als je op deze stuit, spaar je de moeite en reis:
1385881_10202365314033393_270864040_n.jpg

die andere: met russische vlag op de achtergrond
Staat er nog een op http://www.marktplaats.nl/z.html?que...625&distance=0

is van mij
deze had ik bij de synthforummeeting onlangs in Nijmegen bij mij
en is in alle eerlijkheid wel in goede staat.

ik ben door die gast gebeld (ene B.J. Kuipers als ik het mij goedherinner) met de mededeling dat hij een bod had gedaan op mijn Polivoks (van 950 euro) niet met de intentie om het te kopen maar om de prijs van zijn Polivoks op te kunnen krikken
want meneer heeft 900 euries nodig..... nou daar doe ik niet aan mee.

hij is nog te koop overigens
net als ARP Axxe, MOOG Voyager OS, Virus TI2 61 keys en Roland effect units DEP-3 en SDE-2000
en voor de audiofielen onder ons nog een paar leuke oude luxman versterkers, want je wilt toch ook wel eens je fraaie opnames afluisteren op wat anders dan die mp3 troep.


Die van rdilago is een hele mooie en goed werkende, heb er zelf op gespeelt.
Een AANRADER als je er perse één wilt :okdan:
 
Sjee, wat een oplichter, als jouw verhaal klopt, rdilago. Ik ken alleen zijn voornaam: Joris. Maar zelf was hij niet thuis (een ranzig kraakpand in Bemmel), hij liet het vuile werk over aan een medekraker, Ted, die er niets van snapte (of deed alsof).

@Exoterrestrial: optisch was hij oké, afgezien van een laagje stof. Ik weet niet of jij kapotte VCO's en envelope generators op foto's kunt herkennen.. Ik niet.
 
Overigens geeft onze Joris niet gauw op. Gisterenavond kreeg ik mail van hem:

++++++++

Ik vind het erg vervelend toen ik hoorde dat toen jij in Bemmel was de polivoks niet goed werkte.
Hij heeft er samen met Bas onze huisgenoot naar gekeken en hij wist al gauw wat het probleem was.
De jack die er dus vaak in en uit wordt gehaald die zat los en het was simpel op lossen door het moertje vast te draaien.
mijn vraag is of je nog steeds geïnteresseerd bent.

met vriendelijke groet,

Joris
 
@elektrovolt: Ik heb een paar maanden geleden een gestolen Juno Alpha 2 (die van Human Resource) op MP aangetroffen. Zelfs met die melding deed MP niets...
 
Back
Top