ems synthi e

He, is het niet zo dat home keyboards vaak voorzien zijn van luidspreker(s), maar een zichzelf respecterende synthesizer vooral niet?
Is het dus toch slechts een stuk speelgoed =(


314trfc.jpg


;)
7
7
iwi6q81yd
iwi6q81yd
 
leuk ding trouwens die synthi-e.
Zou zelf liever een vcs3 of een aks hebben,maar ja...
Wel leuk idee dat simpele electronica zoveel geld waard kan worden..
Zal de oude gameboys van mijn kids dan maar bewaren..*D
 
Dus dan is een arp 2600 ook speelgoed?
Heel leuk speelgoed zelfs :D

Ik begrijp de rariteitswaarde van deze blauwe Synthi E en snap volkomen dat iemand zoiets als museumstuk wil koesteren. Toch, als ik er een had, zou ik hem verkopen om er een of meer andere leuke synths voor te kopen.
 
Het ziet eruit dat 't net zo crappy prints heeft als in m'n Wasp&Gnat



Mooie degelijke jaren 70 prints, waarschijnlijk handgetekend..alleen daarom zijn geld al waard..8o)

heb je een fotootje van die wasp print?
 
Als je iets los&vast soldeerd op een Wasp print is de kans groot dat je een printbaan los trekt.
 
of ander soort tin gebruiken
 
Mooie degelijke jaren 70 prints, waarschijnlijk handgetekend..alleen daarom zijn geld al waard..8o)

heb je een fotootje van die wasp print?


foto van de wasp print? dat zegt me niks, wat is het?
 
Hij ziet eruit of ie al een revisie heeft gehad klopt dat? ziet er netjes uit...................t s een speelgoedsynth maar bruut dat ie is :okdan:
Een van de bruutste synths die ik ken en heb
 
hier heb ik even een sketch van een iedee voor een nieuw nummer met wat geluiden gesampled van de ems


http://soundcloud.com/djyannic/output-1-2-1/s-owlq5

op 0:15 sec een synth laag + de bass komen van de ems

en dan op het einde de drop sketch komen beide sounds van de ems

het is nog maar een sketch dus beetje crappy kwaliteit/mix en nog een niet echt af idee
 
maakt het wel leuker
 
Nou, da's in ieder geval al glas epoxy, voor die tijd is dat wel bijzonder, bijna alle spullen hadden toen nog van die hardpapieren printen, dat zuigt pas echt apenballen.
 
Back
Top