Welke Drumdozen hebben een programmeerbare Trigger-out?

Ik ken iemand die zijn 707 zo gemod heeft dat je op alle drumgeluiden ook een trigger uit had.....

ik d8 dat dit met een tr626 ook ken ..zalskakuh ofter you tubes slingeren mbt triggerin g
want de tr626 leent zich er uitermate ok voor
 
De Boss DR-220e heeft ook trigger uit

boss_dr-220e.jpg

wat ist nut van 1 trig in ...en weer i trig uit ???
kost een adapters snapievaltby mij af minstens eentje in en bv twee programmable uit
cr8000 rsb = handig
en kpr scoren dus

budget rendable

eprom drumachiens uitgesloetn kostveel ..
bv bohms hebben dat ook
en tom waarschynlijk ook wel
de jomoxen ook vast wel ...
duur en niet effe simple aankoop toch
 
De KPR77 heeft er twee, op beiden toms. De 808 heeft er 3, op de Accent, de Clap en de Cowbell. De 727 heeft er eentje... weet niet meer op welke die zit. De LinnDrum MK2 heeft er eentje.. maar die ken je toe wijzen aan welk instrument je maar wil.

Maar Korg triggers werken niet voor Roland spul en vise versa. Dus met m'n KPR trigger ik de MonoPoly en met de 808 de 101. Als je het andersom krijg je dingen op halve noten.
De ene triggert op RISE en de ander op FALL geloof ik..
 
De KPR77 heeft er twee, op beiden toms. De 808 heeft er 3, op de Accent, de Clap en de Cowbell. De 727 heeft er eentje... weet niet meer op welke die zit. De LinnDrum MK2 heeft er eentje.. maar die ken je toe wijzen aan welk instrument je maar wil.

Maar Korg triggers werken niet voor Roland spul en vise versa. Dus met m'n KPR trigger ik de MonoPoly en met de 808 de 101. Als je het andersom krijg je dingen op halve noten.
De ene triggert op RISE en de ander op FALL geloof ik..

no
blokgof up / of down ...dus de kpr geeft de trigger blokgolf down voorje monopoly en de roland roland pulse trigger voor 101

maar die linn das mooi vrij toeijsbaar waarom ook niet !!!!tjsaaaa

linn = gioed !
 
Koel om te weten van die Linndrum, dat is best uniek dat het vrij toewijsbaar is. Kan je dat ook veranderen terwijl die loopt? De CR8000 vind ik wel de bom zeg. wat een stoer ding is dat, een beetje comp. en eq doet wonderen. Die 8000 blijftf wel even staan.
 
Back
Top