TB303 gate & cv

MATT

Stamgast
Lid sinds
17 Maart 2008
Berichten
338
De CV & Gate uitgangen op de TB303 zitten zo krap naast elkaar dat mijn 3.5mm jacks er niet tegelijk inpassen vanwege het brede uiteinde van de kabels. Weet iemand waar je kabels kunt kopen met een smallere 'voering'? Of zijn die van mij gewoon abnormaal dik?
 

Attachments

  • P1070923.jpg
    P1070923.jpg
    47,5 KB · Bekeken: 68
die van jou zijn abnormaal dik :)

ik gebruik altijd de stereo mini jacks (groen) die je krijgt bij LCD schermen, computerspeakers, etc...
 
Net de verkeerde uitgekozen dus. Thanks! Zou bijna het mes erin zetten om de 303 met een 101 te schakelen:) Gek genoeg kwam ik net pas op dat idee.
 
De Doepfer kabels voor de A-100 modular zijn ook heel smalle stekkers,toen ik mijn eerste modular tweedehands kocht kreeg ik er ook kabels bij,toen ik er van Doepfer bijbestelde was ik aangenaam verrast dat deze dus zeer dunne stekkers hadden en dat je dan ook beter bij de knoppen kon die meestal net naast een mini jack ingang staan bij Doepfer modules.
 
Shiit,.. nee,. ik zie t al,... jij hebt echt vette pech man,.. heb je net zo'n foute 303 waarbij je pluggen niet passen,.. gaat m echt niet worre! Sorry,..
Dadding kun je alleen als onderzetter gebruiken ben ik bang,..
Ik wil m wel van je overnemen voor,. zeg uhh,..30 euri,.. :engel: koop jij eentje waar je mooie nieuwe dikke jacks wel in passen! :D :mega:
 
Zoals je al aangaf, gewoon van beide stekkers een stukje van het plastic wegsnijden zodat ze wel passen.
 
Wel een scherp mes gebruiken en uitkijken voor je vingertjes!
 
Back
Top