Wie heeft mijn oude Roland Jupiter 4?

Nisei

Ouwe rot
Lid sinds
26 september 2002
Berichten
1.716
Klinkt misschien een beetje gek maar ik verkocht jaren geleden mijn Roland Jupiter 4 bij een muziekzaak in Groningen (stad).
Ik had echter de metalen plaat met het Roland logo die op de achterkant zit er afgehaald en aan de muur gehangen.
Aangezien ik denk dat toch niet veel mensen deze hebben verwijderd is het misschien vrij makkelijk om te achterhalen wie hem nu in z'n bezit heeft.
Gewoon nieuwsgierigheid :)
 
Jongens, nu al 2 reacties van mensen die hem "ergens" hebben staan. Da's toch een beetje zonde? Ik denk dat er genoeg liefhebbers zijn :)
 
Ik denk dat die van mij naast de CS80 op zolder staat, ja.. weet het wel zeker, want ik had hem op de moog modular gelegt die voor de novachord staat.

Maar ben wel benieuwd of je hem gaat vinden, leuk! :okdan:

Lijkt mijn kelder wel jho, alleen heb ik dan een jup8 en geen 4 8o)
 
Hmm, Duitsland zou best kunnen natuurlijk. Maar als nou straks toch blijkt dat bij veel mensen die plaat er af mist wordt het natuurlijk een ander verhaal :)
Ik zit me scheel te denken waar ik dat ding heb gelaten. Zal heel misschien nog ergens in een doos zitten na die 4 verhuizingen van de afgelopen 20 jaar. Toch es gaan zoeken...
 
Nou nee dat niet. Alleen heb ik nogal wat dozen op zolder staan waarvan ik eigenlijk niet meer weet wat er in zit. :)
 
Ehm, volgens mij begrijp je het verkeerd.
Die JP-4 heb ik verkocht, wat ik nog ergens heb liggen is de metalen plaat met het Roland logo...
w_roland_jp43_j.jpg
 
ik heb er ook 1 gehad zonder die plaat, gekocht van een SF-er in Zeeuws-Vlaanderen. Pokke eind rijden en toen we aankwamen bleek het geen Jupiter-4 te zijn maar een bouwpakket van losse onderdelen. toch maar gekocht en thuis in elkaar geschroefd. Verkeerde schroef op de verkeerde plaats = printbaan beschadigd waardoor de Write knop niet meer werkte. Grrr...

Volgens mij heb ik 'm ook weer aan een ander forum-lid verkocht toen ik mijn Jupiter-8 kocht.
 
Back
Top