Wat is dit????

Marhof

Ingeburgerd
Lid sinds
11 juni 2008
Berichten
40
Locatie
Beverwijk
Hoi allemaal,

Een kennis van mij heeft een oude synth te koop aangeboden aan mij. Hij heeft een fotootje gestuurd, maar ik weet absolut niet wat dit is. Iemand die dit ding herkend?

Groetjes,

Mark
 

Attachments

  • 04_1.jpg
    04_1.jpg
    26,9 KB · Bekeken: 72
2 April.....


De naam en het type Staan toch op het apparaat.

Oeps zie nu dat je alleen een foto hebt gekregen.

Het is een Roland sh3.

Hebbie niks aan, laat ie hem maar aan mij geven.

(: is een mooie synth met een mooie klank.......is ook best wel wat waard
 
2 April.....


De naam en het type Staan toch op het apparaat.

Oeps zie nu dat je alleen een foto hebt gekregen.

Het is een Roland sh3.

Hebbie niks aan, laat ie hem maar aan mij geven.

(: is een mooie synth met een mooie klank.......is ook best wel wat waard

Of aan mij....is echt een k*t apparaat...heeft ook geen midi zou het niet doen... :P
 
Hoi allemaal,

Een kennis van mij heeft een oude synth te koop aangeboden aan mij. Hij heeft een fotootje gestuurd, maar ik weet absolut niet wat dit is. Iemand die dit ding herkend?

Groetjes,

Mark

Of je de prijs erbij vermeldt zal een serieus lid je misschien wel een normaal antwoord kunnen geven (of de vraagprijs ok is, etc.).

Misschien ook wel handig om even te vertellen in wat voor een setup je 'm wil gebruiken.
Als je bijv. alleen een standaard pc hebt met een paar gratis programmaatjes of een uitgebreide studio met hardware en software wil wel eens het verschil uitmaken.
(in de zin van: "koop de bak voor dat geld, want je kan 'm zo gebruiken", of "je kan 'm kopen, maar dan is 't verstandig om het volgende nog aan te schaffen")
 
De prijs heb ik nog niet van hem gekregen. Ik heb op het internet een beetje rond gekeken en zag dat, afhankelijk van de staat, de SH-3 tussen de 300 en 500 dollar kost. ik heb ook een aantal video's bekeken en je kan er best wel gave sounds uithalen. Eigenlijk wil ik hem wel overnemen, gewoon voor erbij, om eens een aparte leadsound in elkaar te knutselen. Als ik de prijs weet laat ik dat in ieder geval even weten.

Fijne dagen,

Mark
 
...
Misschien ook wel handig om even te vertellen in wat voor een setup je 'm wil gebruiken....

:stupid best wel een uitgebreid gear-lijstje heb je onder je naam.. misschien moet ik toch maar es een bril gaan kopen..?!
 
Back
Top