Gezocht: Korg X911 user manual

Dat is goed en nieuws en goed/slecht nieuws naar gelang welke filter je wilt.

Weet je toevallig of het makkelijk te zien is welke filter erin zit? Ik hoop namelijk dat ik een LM heb, aangezien er al een korg35 in mijn MS20 zit!

Als jij een LM wil maar een 35ic hebt kunnen we ruilen. Ik wil liever de 35ic mijn MS-20 heeft al een LM, twee zelfs.;)
 
Dat is goed en nieuws en goed/slecht nieuws naar gelang welke filter je wilt.

Het liefst beide :) ....
Duszzzz..... :P

Weet je toevallig of het makkelijk te zien is welke filter erin zit? Ik hoop namelijk dat ik een LM heb, aangezien er al een korg35 in mijn MS20 zit!

i dunno 8D

Als jij een LM wil maar een 35ic hebt kunnen we ruilen.
dat is ook mijn voorstel, je haalt de woorden uit mn mond ;)

Worden de korg35's wel eens te koop aangeboden of heeft iemand, heel toevallig nog ergens een geheime voorraad van een stuk of 20 liggen?

Edit:
Helemaal onderaan de site GBP25,- p/st

Iemand ervaring met hun?

www.timstinchcombe.co.uk/synth/korg

3360870774_e95834cc2c_b.jpg

jh_720_vcf.gif
 
Laatst gewijzigd:
Beste MS/SMS911 geintresseerden,

Tis ff stil geweest in deze draad.....
Maar bij deze een oproep..........

Ik was van plan om de mods bij Barno in Adam te bespreken. Aangezien MonoTron en Heiko een aantal ideeen hebben, is het wsl verstandiger om eens met een select groepje bij mij in Rotterdam af te spreken. Ik hoop dat er een aantal technische mensen (Barno, PWM, Heiko, ???) bij kunnen zijn. Me ist still n00b :P

We kunnen aan de hand van de X911 en Erik G's schema's kijken wat er allemaal uit de X911 gehaald kan worden en bespreken welke extra mods/toevoegingen erbij komen.
 
Ik ben zeker voor! 'k Heb alleen zo'n berg met werk op het moment dat ik gewoon even niet weet waar ik de tijd vandaan moet halen...
 
MONOTRON je inbox zit vol.....

legen die happpppppppppp!!!
meeting wordt wsl 26 of 27 juni ......
 
en een week later???

zo te zien zijn we met zn vieren tijdens de meeting; Barno, Heiko, MonoTron en ik
PWM heeft niet gereageerd op de uitnodiging

zaterdag is het voor de deur tot 18u betaald parkeren.. op zondags is t gratis :D

wil 1 van jullie een digitale camera meenemen?
ik heb er geen en wil graag een paar mooi foto's van mn studiootje maken *D
 
een week later is ok voor mij.

ik heb een HD video cameraatje die ook stills kan opnemen... is wel maar 1920x1080 dan.
:)
 
Back
Top