Polymoog aansluiten

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Tyros1990

Gedeactiveerd account
Lid sinds
5 Maart 2007
Berichten
1.723
Locatie
Hilversum
Hey.
Ik heb een kennis met een Polymoog, Maar hoe sluit ik deze aan op een versterker?

Moet even kijken voor diegene of hij werkt...
 
Nee, geen grap.

Moet kijken wat er aan mankeert, Maar dan moet hij eerst wel ingeplugd zijn, Gast heeft wel meer oude dingetjes staan, En ja.....
 
Kijk eens op de achterkant. Daar zitten wel een stuk of 5 outputs. Een aantal per sectie en een MIX (geloof ik). Ik zou voor de mix gaan ;-)
 
Kijk eens op de achterkant. Daar zitten wel een stuk of 5 outputs. Een aantal per sectie en een MIX (geloof ik). Ik zou voor de mix gaan ;-)

Deed ik hem in, En hoorde bij een aantal klanken niks, Bij de waveshaper steeds PLOP, En elke toets die ik aansloeg was ook plok/pok.......
 
aansluiten polymoog

aansluiten polymoog

Hey,

Als je vanuit die uitgangen niets hoort, en beschrijft dat je plok plok hoort heb je al een leuk probleem met die bak.

(en het display is aan)

Het is den beginne echt een ramp. Ik heb er ook een. Ik heb de synth versie, en kon met het synthesizer (wel errug vet!) sounds maken die ik uit de presetmemory's niet meer kon halen. Die waren dood en aan reparatie toe. En nu nog valt ie wel eens uit of onderdelen ervan. het ding tordeerd bij transporteren ook nog eens wat ic's etc uit zijn voetjes kan wippen........ Ik denk een van de meest onbetrouwbare synths die er ooit gemaakt zijn.

Dus als je er desondanks toch voor gaat, dan heb je een lange reparatieweg :walker:
te gaan. (ps let goed op het serienummer er zijn er een aantal waar je niet aan moet beginnen)

Maarrrr het loont, het is een geweldige en unieke synthesizer ik kan niet anders zeggen.

cheers Zom
 
Ik ga hem niet kopen hoor, Hij verkoopt ze overigens niet....
 
Laatst gewijzigd:
De gebalanceerde Mix of de ongebalanceerde Mix-uitgang kun je het beste voor je test gebruiken. Hij zal wel kapot zijn. Zoals zo vele.
Ik heb een werkende Polymoog gehad, maar daarvan waren aansluitingen van de vco's van de presets intern verwisseld. De strings klonken als een orgel. Verder werkte hij prima.

Ik heb nog een gekopieerde handleiding liggen, destijds gekocht bij de Synthigroep.
 
De gebalanceerde Mix of de ongebalanceerde Mix-uitgang kun je het beste voor je test gebruiken. Hij zal wel kapot zijn. Zoals zo vele.
Ik heb een werkende Polymoog gehad, maar daarvan waren aansluitingen van de vco's van de presets intern verwisseld. De strings klonken als een orgel. Verder werkte hij prima.

Ik heb nog een gekopieerde handleiding liggen, destijds gekocht bij de Synthigroep.

De polymoog in kwestie is stuk...
Hij heeft er 2, 1tje voor de onderdelen, maarja.... Die voor onderdelen is ook stuk!8~
 
De polymoog in kwestie is stuk...
Hij heeft er 2, 1tje voor de onderdelen, maarja.... Die voor onderdelen is ook stuk!8~

Haha, anders was die niet voor onderdelen natuurlijk. Dan was degene die nu niet voor onderdelen is, voor onderdelen omdat ie stuk is, terwijl de andere die nu voor onderdelen is, dan niet stuk zou zijn.. of alleen een beetje. Jatoch? :D

Maargoed, iemand met goed verstand van reparaties en polymoogs, zou (mits ze niet hetzelfde defect hebben) van twee grote bakken met onderdelen toch wel weer een mooie werkende polymoog moeten kunnen maken.
 
om van twee kapotte polymoogs een werkende te maken heb je een enorme berg kennis, geluk en geld hebben.
ze stonden soms al stuk in de winkel..............

:koffie:
 
het ding tordeerd bij transporteren ook nog eens wat ic's etc uit zijn voetjes kan wippen........ Ik denk een van de meest onbetrouwbare synths die er ooit gemaakt zijn.

Dus als je er desondanks toch voor gaat, dan heb


yep...
 
om van twee kapotte polymoogs een werkende te maken heb je een enorme berg kennis, geluk en geld hebben.
ze stonden soms al stuk in de winkel..............

:koffie:

Het is een mislukt apparaat..echter als ie het doet klinkt ie vet!!!
 
Haha, anders was die niet voor onderdelen natuurlijk. Dan was degene die nu niet voor onderdelen is, voor onderdelen omdat ie stuk is, terwijl de andere die nu voor onderdelen is, dan niet stuk zou zijn.. of alleen een beetje. Jatoch? :D

Maargoed, iemand met goed verstand van reparaties en polymoogs, zou (mits ze niet hetzelfde defect hebben) van twee grote bakken met onderdelen toch wel weer een mooie werkende polymoog moeten kunnen maken.

kweet r niet teveel van maar polymoog heeft opslag toch ook
en een ..flink analoog signaal pad
...
zal beste klus worden
asje daar iemand naar moet laten kijken ..
zouik ask die "kennis " ...mn geluk by en andere synth proberen ..

kweet je gooitniet gauw wat weg ..
maarbv ik heb nog een probleem jx8p...[klank & midi ]
hoop op backuppen ,....zou mazzel zijn want voeding doet t wel ..]
gaat egt veel meer centen kosten denkik
ask m laat nakijken ..dan de jx zelf waard is


ergens hoop ik datie vanzelf weer gaat doen ..
:W
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top