Elka synthex

Ik heb geen van deze drie bakken ooit gehad overigens dus misschien zijn de ideeen die ik bij die bakken heb niet helemaal passend.



Synthex hebben is houden in jouw geval..Niet te vergelijken met een Xpander.
De Synthex klinkt woest, duister, dik, eng, horror, disco...wat een bak zeg.
 
todat je er een hebt...damn dat klinkt fantastisch zeg..

Kan daar helemaal inkomen
U-buis filmpjes vindt ik vaak misleidend, een heel andere ervaring als je zo'n bak onder de vingers hebt
Geld ook voor jp8, mm etc
 
Synthex hebben is houden in jouw geval..Niet te vergelijken met een Xpander.
De Synthex klinkt woest, duister, dik, eng, horror, disco...wat een bak zeg.

Nou, als ex-Synthex bezitter en bezitter van de Xpander ben ik het daar helemaal niet mee eens, de Xpander gaat toch wel een stukje verder. De sync van de Synthex klinkt wel erg ijzig, als je daar op valt is het je bak.
 
volgens mij is de chorus van de synthex essentieel voor dat kamerbrede geluid, hoe klinkt hij zonder chorus dan?
 
Ik vind zo'n Synthex echt zo'n haat-liefde synth. Geweldig, maar die sound ben ik snel op uitgekeken. En zeg nou zelf "de Synthex is die mooie chorus"
 
Met de chorus klinkt bijna alles wat je maakt ongeveer hetzelfde. Wel mooi maar, tsja. Overigens ook eens ruisbak hoor, die chorus.

De sequencer is wel geweldig. Joh, gewoon eens kopen en er in duiken. Bevalt het niet dan is -ie zo weer weg. En wat als het je een beetje gekost heeft? Het is toch een hobby, goudvissen zijn duurder.
 
Dit vind ik een goeie: Bevalt het niet dan is -ie zo weer weg.En wat als het een beetje gekost heeft.
Dat dacht ik ook toen ik een Syrinx ging aanschaffen, maar er bleken nergens fanaten die het geld wat ik er voor over had te willen betalen.
Mega verlies, eens en nooit meer =(
 
Dat dacht ik ook toen ik een Syrinx ging aanschaffen, maar er bleken nergens fanaten die het geld wat ik er voor over had te willen betalen.
=(


Met de Synthex kun je dat nu gerust doen. Die Syrinx is met de Synthex vergeleken een totaal oninteressante lege bak. Onterechte hype rondom dat ding. Logisch dat daar uiteindelijk minder interesse voor is.
 
Back
Top