Nog vijf dagen...... Big Briar.....

JohnnyBusca

rocket scientist
Lid sinds
4 juli 2001
Berichten
10.414
Locatie
Eindhoven - Strijp!
Laatst gewijzigd:
Big Briar

Big Briar

Jaaaahhh..

Dat wordt wat.. De ultieme analoge Performance-Synth. 3 Oscillators, Multimode (2 en 4 pole) filter.. Massieve modulatie mogelijkheden..

En ja.. designed by Bob Moog himself..

Ik bestel maar vast een teiltje.. want het kwijlen kan nu elk moment beginnen.. :p
 
signature version = $2995
 
Big Briar / Bob Moog

Big Briar / Bob Moog

Ik lees net dat die 'signature series' bewerkt is door dezelfde gasten die de MPC2000XL zo toegetakeld hebben (Special edition 1). Ik hoop van harte dat ze iets meer stijl aan de dag gelegd hebben dan bij hun werk voor Akai.

Verder blijkt de 'signature series' modwheels van 'lucite' te hebben.. een doorzichtig goedje (met een lichtje erachter ?).

En daarnaast natuurlijk een gouden type-plaatje.. en een handtekening van Bob Moog himself.

Het zal allemaal wel mooi en prachtig zijn.. maar het ruikt ook een heel klein beetje naar Bob Moog die zijn wereld-faam in geld wil omzetten.

Maar je krijgt er wel een 21st century proof Minimoog voor terug.. mét opklap-paneel 8P
 
En nu ruim een jaar en twee maanden verder is ie nog niet leverbaar..
 
Tja..

Tja..

Ik denk dat de heer Busca meer doelt op het herhaaldelijk aankondigen van zaken die uiteindelijk godsgruwelijk lang op zich laten wachten. En daar maakt niet alleen Moog zich schuldig aan.
 
't Is alsof je weet dat je vrouw van je leven in de buurt is, maar dat je op voorhand al weet dat ze je gewoon voorbij gaat lopen. Met wat geluk kan je af en toe een blik van haar opvangen.
Misschien later als je groot en rijk bent,...
 
In de VS is ie al wel leverbaar toch? Weliswaar met OS dat nog lang niet af is... Hoe vaak we dat al gehoord hebben...
 
Back
Top