Kenton Pro-solo -> SH101

Kurvikova

Stamgast
Lid sinds
19 juli 2005
Berichten
182
Locatie
Amsterdam
Hallo!

Ik probeer mijn SH101 aangesloten te krijgen op een Kenton Pro-solo kastje. Nu zitten hier drie uitgangen op AUX, CV en GATE.

Op een SH101 zitten ingangen voor de CV en GATE. Wanneer ik de gate's op elkaar aansluit krijg ik slechts 1 en dezelfde toon door als ik mijn masterklavier bespeel. Ik wil uiteraard gewoon alle noten kunnen triggeren. Wanneer ik de CV's op elkaar aansluit gebeurd er echter helemaal niks.

Iemand een idee wat ik verkeerd heb ingesteld?

Dank alvast!

Gilles
 
Hee Gilles,

die combi moet gewoon goed werken, werkt hier immers ook.
ik vermoed dat de gate en cv instellingen verkeerd staan op de pro solo... en misschein de octaaf instelling ook.

de lattste twee instellingen, I (cv systeem) en J (gate select) moeten goed staan. zet I op CV en J op V-trigg gate (hi, med of low, medium is altijd goed)

check even of hij het dan doet.... groeten aan Mars !
 
Hey Gozer! Dank je wel voor de info! Wat een brute bassbak die SH101 zeg! Ben benieuwd wat je tegenwoordig doet op het gebied van muziek. Mars zie ik dinsdag, zal hem de groeten doen!
 
de sh-101 is inderdaad een fijne bass bak. niet heel erg diep en punchy, maar wel lekker buzzy karakter. altijd bruikbaar !

hier kan je trouwens de manuals vinden van alle kenton spullen.
http://www.kentonuk.com/download/prodmanuals.shtml

ik doe tegenwoordig van alles wat, zowel akoestisch als elektronisch... ik stuur je binnenkort wel even een mailtje !


groet,

Jimi
 
Hey Gozer! Dank je wel voor de info! Wat een brute bassbak die SH101 zeg! Ben benieuwd wat je tegenwoordig doet op het gebied van muziek. Mars zie ik dinsdag, zal hem de groeten doen!

uwe hebben eg eefyne gear list [who needs one ]
maar lukt t niet een sh synth aan sluiten op een cv gate kastje
met een xpander en linnie drums in huis ...?:stupidyoke
 
Geloof toch serieus dat een van de ingangen op mijn sh101 kaduk is... alles nochtans goed aangesloten... enfin, maar eens naar laten kijken!
 
dag jongens, ik heb hier ook een kenton pro solo mk2 bakje liggen, en ik snap er de ballen van hoe dat ding in de praat gaat! ik zou eens niet weten waar ik mijn midi IN moet aansluiten, ik heb al geprobeerd aan de MIDI out van mijn audio-interface maar da breng niks op! Kna iemand mij helpen, dat zou leuk ijn :)
Greetz Lektron

www.myspace.com/lektron
 
Back
Top