Nieuwe Novation A-station

JohnnyBusca

rocket scientist
Lid sinds
4 juli 2001
Berichten
10.414
Locatie
Eindhoven - Strijp!
A-Station

A-Station

Inderdaad een leuk bakkie. Niet al te groot.. en zo te lezen erg interessant.

De retail prijs ligt rond de 1400 gulden.
 
De hamvraag

De hamvraag

jamaar... Is ie nou virtueel of issie echt? Ik gok dat 't 'n afgeslankte nova is. Mocht het een 8-dubbele super basstation zijn dan wil ik er NU een hebben. Maar het zal wel niet zo zijn (ingebouwde vocoder enzo). Niet dat virtueel niet vet kan klinken hoor, maar je weet toch...
 
Volgens mij is ie VA. Vreemd is wel dat er verder nergens over deze bak gesproken word. Niet bij Novation of SOS op de site.

Misschien is het weer zo'n Photoshop grap net zoals die TR-404...
 
Vreemd

Vreemd

Inderdaad vreemd dat Novation er zelf helemaal geen melding van maakt. Zeker als de specs kloppen.. dan is het toch iets waar je de publiciteit mee opzoekt ! :p
 
Hij bestaat dus echt en kost nou zo'n €550...
maar is er hier iemand die er zo een heeft? En is een monotimbrale synth aan te raden voor iemand die nog helemaal geen andere synths heeft behalve een rs7k? Of zou ik dan beter kunnen doorsparen voor een virus rack?
 
Re: Nieuwe Novation A-station

Orgineel geplaatst door JohnnyBusca
Ziet er wel aardig uit. Die mannen van Novation kunnen er toch wel iets van. En niet heel erg duur. Ik ben benieuwd wanneer ze hem bij music house hebben.

http://www.digitalvillage.co.uk/aproduct.asp?ProductID=1802

We hebben er eentje in de winkel gehad. de A-station klinkt echt super.

Goede geluiden, en we hebben er al een aantal verkocht.
 
Orgineel geplaatst door JohnnyBusca
Volgens mij is ie VA. Vreemd is wel dat er verder nergens over deze bak gesproken word. Niet bij Novation of SOS op de site.

Misschien is het weer zo'n Photoshop grap net zoals die TR-404...

SOS December 2001 staat ie levensgroot op de cover. Hij is inderdaad VA.
 
ik moet me inhouden om me sarcasme hierop niet los te laten

maar goed
in juli was er nog niet veel bekend over de A-station , maar ondertussen weet iedereen al wel hoeveel die kost en wat dat ding kan , dus, laten we niet half jaar oude posts behandelen als gloedjenieuw okee
 
Novation is altijd laat..

Novation is altijd laat..

Novation is altijd laat met het plaatsen van nieuw spul op hun eigen site.

En ja Mat, nieuws is het allemaal niet meer.. maar zo langzamerhand begint deze A-Station overal op te duiken.. en kunnen mensen er eindelijk eens mee rommelen. Dat heeft toch zeker actualiteits-waarde.
 
Ik heb de A-station al dik twee maanden in huis...
De sound, de arpeggiator en de FX zijn toppie, alleen het
editten is minder... als je niet te veel wilt ***ten met een twee digit schermpje, kun je beter wachten op de K-station (je raadt het al een A met toetsen en niet eens zo veel duurder)

midisys
 
Of op een goede software editor.

Ik meen dat SoundDiver de A-station gaat ondersteunen.
 
Orgineel geplaatst door midisys
... als je niet te veel wilt ***ten met een twee digit schermpje, kun je beter wachten op de K-station (je raadt het al een A met toetsen en niet eens zo veel duurder)

midisys

de k-station is inmiddels ook leverbaar.
 
k station net als de a station????

k station net als de a station????

damn ik loop eg achter...

maarree ik moet er niet echt aan denken dat ik al die rijen toetsen hier heb liggen
 
ik zit er heel hard over te dubben of die K-station niet een mooi alternatief is voor de midiman oxygen8..... zelfde soort 2 octaafs keyboardje, 25 knoppen ipv 8, zenden allemaal midi CC"s uit maar zijn niet te programmeren, en je krijgt er een hele leuke synth bij..
tis natuurlijk wel een stukje duurder..

Olaf
 
bambam, wat is je persoonlijke mening over de kwaliteit van het toetsenbord en de draaiknoppies van de k-station vs de oxygen8?

Olaf
 
Back
Top