Waldorf Blofeld

Negative Plus

This is bat country !
Lid sinds
1 augustus 2006
Berichten
1.478
Locatie
In mijn huis.
Waldorf Blofeld

Elegant and wicked. That is Blofeld, the new Waldorf synthesizer module.

It features the next generation of Waldorf's legendary Analog Modeling Technology, improved in many facettes and allowing an even more authentic emulation of the analog circuitries it is based on.

Simply twisting Blofeld's solid aluminum knobs dials you right into the heart of a sound. A clearly arrayed control matrix allows you instant access to all key parameters. And a jumbo paperwhite display lets you navigate easily and confidently through sounds and less frequently used settings.

All this comes in a high-quality desktop enclosure loaded with 1000 fully editable Waldorf sounds. Blofeld connects to your computer through for your sound editing and management convenience. What's more, you can load and play Micro Q sounds without any compromises in audio quality.

Productpage van Waldorf want er is meer!
[wiki]Waldorf Blofeld[/wiki]

468297515_502371d94f.jpg
 
Last edited by a moderator:
Helemaal geen hoofdpaginanieuws

Website nog steeds hetzelfde als enkele maanden geleden ....

quote :Release date not yet determined....end quote

en zo blijven we nog een tijdje bezig ....begint verdacht veel overeenkomsten te vertonen met de in het verleden alsmaar uitgestelde virus ti release date :D ( wat een zinsbouw

=)
 
Laatst gewijzigd:
Het ziet er allemaal iig gelikt uit (op een ipod manier). Lijkt trouwens knap lastig werken met de pitchbend op de stromberg ;)
 
Origineel geplaatst door spookkoops
Lijkt trouwens knap lastig werken met de pitchbend op de stromberg ;)

op de website tekening zittie wel normaal hoor, denk dat het een foutje is... misschien issie stuk ?


Anyway... het lijkt wel of die Stromberg in een lijkkist ligt :confused:
 
Origineel geplaatst door proleron
op de website tekening zittie wel normaal hoor, denk dat het een foutje is... misschien issie stuk ?

;)


Zijn er ook ergens demo´s te beluisteren van de blofeld by any chance? Ik kan het niet vinden op waldorf´s site maar hij is dus wel al functionerend tentoon gesteld............
 
Zou hier ook zo'n vst editor op komen, ala total integration op de virus?
 
op de messe klonk het iig voor geen meter.
En alleen met mooie looks kom je er in het leven ook niet.
 
Origineel geplaatst door champ
volgens mij was hier al een topic over ;)

maar wel eindelijk eens iets anders op de voorpagina van het forum, was die andere meuk wel zat.*D
 
Origineel geplaatst door machine
zo ziet het er al een stuk beter uit of niet?.


sorry dat ik het zeg boys, maar bij nader inzien vind ik hem helemaal niet "elegant"
eigenlijk meer amateuristish en diy stijl. typische home made lompe lay out. kijk maar eens goed naar.

die grotere vis ziet er wel weer verzorgd uit.
 
Maar wat is nou het nieuws? :confused:
 
Origineel geplaatst door Hanz
Maar wat is nou het nieuws? :confused:

eindelijk iemand met een zinnige reactie
 
Origineel geplaatst door Hanz
Maar wat is nou het nieuws? :confused:

Eigenlijk zou jij moderator moeten worden weet je!
 
Origineel geplaatst door bikkel
Eigenlijk zou jij moderator moeten worden weet je!

:dubbel:
 
Vind het erg mooie vormgeving, kleuren en al (beidde)

Ben erg beniewd naar de Blofeld wanneer ie ongeveer 100-225 euro's is, nog een kleine 2 jaar geduld hebben dus...

Ook benieuwd hoe het klinkt.
 
Back
Top