Kawai K4r mysterie

Petrus

Stamgast
Lid sinds
20 februari 2005
Berichten
135
Locatie
Den Haag
Hallo,

Ik heb een vraag betreffende de K4r indiv. outputs, als iemand hier een antwoord op heeft, dan zou ik erg blij zijn.

probleem:

een multi patch kan je op de K4r opbouwen uit max 8 single patches. Elke single patch reageert uiteraard op een ander midi channel.
De K4r heeft 8 outputs (6 indiv. + L/R)., ik wil nu de verschillende single patches binnen een multi patch routen naar elk een indiv. out.

Dit lukt me dus niet (ik heb de manual)

Het lukt me wel om een single patch te routen naar een indiv. out., maar dan gaat gelijk de hele multi patch daarheen.

Waarschijnlijk heeft dit te maken met het toewijzen van submix channels (A t/m H). Voor mij is dit tamelijk ondoorgrondelijk.

Please Help!!!

bvd,

Patric
 
Even een herhaling: Elke submix geeft aan naar welke output verzonden wordt; dit geldt voor submix A t/m H. Door de keuze van een waarde in de submix geef je aan naar welke output je een single stuurt.
Die submixes moet je zien als schakeldoosjes die de input naar een vaste, door jou geprogrammeerd output sturen. Dus als je voor bijvoorbeeld submix A de waarde 1 zet, voor submix B de waarde 2, etc. en voor submix G en H de L en R neemt, heb je alvast al je submixjes.
Denk eraan die submixen op te slaan, met "write".
Dan rest om voor elke single in de Multi een submix te nemen.

:doei:
Yoonchi
 
Hey, bedankt!, :okdan:

dat submix gedeelte onder het knopje level had ik dus ff over het hoofd gezien...zat steeds bij het knopje output te klooien

:biertje:

serif
 
En als toevoeging: je kan de stereo out ook als ind. outs gebruiken door een geluid naar de L-out geheel links te pannen en een geluid naar de R-out geheel rechts te pannen...

Dit vast ten overvloede.... ;)

Bericht door een moderator:
overigens ff verplaatst naar juiste forum
 
Back
Top