Virus B geheugen doet raar?

Frank H

Trance around the world
Lid sinds
7 december 2005
Berichten
311
Locatie
Groningen
De laatste tijd heb ik een klein probleempje met m'n Virus B: ik heb hem vrijwel elke dag aanstaan maar ongeveer 1 keer per week komt er direct in het display te staan zodra ik hem aanzet "Load factory patches bank A?", vervolgens verschijnt dit ook voor bank B en de multi's.

Ik kies dan uiteraard voor 'No', maar dan zijn de patches van genoemde banken beschadigd. Een zelfgemaakte preset bijv. die SuperSawFH heet, heet dan ineens SuperSauFG ofzo, en de geluiden zelf klinken ook anders dan dat ze waren. Met banken C t/m H is gelukkig niks aan de hand. Is mijn geheugen kapot ofzo? Iemand ervaring met soortgelijke problemen?
 
misschien is je batterij je op.

Er zit een batterij in die eens in de zo veel jaar verwisseld dient te worden...
 
Bedankt voor de tip :)
In de manual staat inderdaad dat dit om de 3 of 4 jaar moet gebeuren. Aangezien ik hem tweedehands heb weet ik niet of dit al eens gebeurd is, maar het betreffende batterijtje kost toch niks. Toch vind ik het een beetje vreemd dat het alleen met bank A, B en multi gebeurt.
 
Aha, dat zijn natuurlijke de enige banken waar je zelf naartoe kunt schrijven. Denk dat je gelijk hebt, bedankt!
 
Back
Top