CS1x probleempje?

SpaceAgent202

Sinds 2001
Lid sinds
19 oktober 2001
Berichten
7.755
Locatie
Out there
Ik heb een CS1x staan,... deze is op mijn peecee aangesloten d.m.v. een to-host kabeltje....

Via de audio out (niet de phones overigens) hoor ik heel zachtjes tikken van de midi data die wordt verzonden.. via gewone midi heb ik dit niet...

Ligt dit aan mijn kabeltje of ???
 
Het kan zijn dat het de afscherming van je host kabel is, dus het kan aan je kabel liggen.

Het kan ook een constructie fout op je printplaat zijn. Doordat bv een spoortje van de host conector te dicht bij iets anders ligt op de print.

Het kan ook zijn dat een van de conectoren gaar zijn.

Bij mij is het in ieder gaval geen bekend probleem, en ik heb al heel wat CS-en verkocht...
 
hmmz valt kabeltje te testen of gewoon een nieuwe kopen? hmm:confused:

vind het ook vreemd dat door de phones uitgang het niet hoorbaar is en door de audio uit wel..
 
Laatst gewijzigd:
na enig zoeken ben ik er uit...

vlak naast to host zit een audio input, die gebruik ik omdat mijn mixer dood is, maar als ik dat stekkertje eruit trek is het weg....
ofwel ik denk dat 1 van mijn kabels niet goed is afgeschermd.. toch maar eens mijn mixer maken!

anyway hartelijk thanks voor de moeite!!
 
jouw ego weer gestreeld.... ;)

hmmz zit ff te denken .... zal ik die cs1x maar gewoon verkopen voor iets van f 650? dan ben ik van al mijn vragen af!

maar goed...
ik ben daan een 16part multitimbrale, volledig xg klankkast kwijt met ongeveer 4 รก 5 nuttige performance geluiden...

on topic, want nog steeds probleempje 8)
 
Back
Top