Roland's RS7000 tegenhanger?

lijkt me geen synth...misschien/hopelijk? dat ze er een VA engine in hebben gestopt..maar "800 sounds" lijkt op sample-based
 
Wel een ontzettende foute teaser zeg. Maar ben toch benieuwd.

Kwam ook nog die controller surface van Roland tegen.
Vreemd ding, maar wel geinig an sich.
 
welke controller surface?
 
lijkt op kruizing tussen de MC505 en de SP808
 
Ik HAAT dit soort reclame... Je moet nu niet alleen raden hoe het vlees smaakt, je moet zelfs raden hoe het vlees er uitziet op deze manier. Geef gewoon foto's zodat ik gelijk kan likkebaarden :|
 
Of ik verwacht er nu zo onwijs veel van, want dat doet het filmpje mij vermoeden, dat wanneer ik het apparaat onder ogen krijg en uitprobeer binnen twee seconden door een betonnen vloer wegzak als ware het drijfzand.

Het irritante is dat ik nu iedere keer voor ik internet opga weer even ga controleren of er nu eindelijk een foto van is vrijgegeven.
 
5 Oktober..

5 Oktober..

Roland geeft aan dat dit ding op 5 oktober zal worden .. er.. onthuld!
 
HmmmmmmZ ........... :confused:

En nu net wanneer ik een RS7000 wilde kopen :stupid

Naja we w8en wel even :z

Is er al wat van de prijs bekend ?
 
als je goeie ogen hebt kan je het apparaat al zien op zo'n button van products
 
Er staat MC-909 op het apparaat en het lijkt inderdaad een beetje op een SP-505 en MC-505 en die ...32. Aardig is dat het lijkt of er een heel groot LCD-scherm op zit (je kent'm wel van de duurdere hard-disc recorders) Verder zit er dus D-beam op, grote en kleine schuifjes etc. Al dat betreft zou hij misschien inderdaad tussen RS-7000 en MPC-4000 gepositioneerd kunnen worden. Veel belovend in ieder geval.
 
Haha.. leuk dit na zoveel jaar te lezen.
Ik ben wat later in bezit van een RS7000 gekomen. Toch wel een onovertroffen sequencer samen met dat ledkeyboardje. Bij Teenage Engineering vonden ze dat ook vast.. de OP-Z lijkt er qua werkwijze wel heel erg op.
Roland heeft mooie sequencers in die Fantoms gestopt maar de MC909 is niet zo heel bijzonder vind ik.

Toch heb ik toevallig net iets in huis wat een redelijk in de buurt komt qua werkwijze.. Wel een heel weird ding.. het keyboard is een ledring. :D
Als extra feature kun je de steps ook gebruiken om je instrumenten te triggeren.
Had em voor de fun gekocht maar ik ga em zeker vaker gebruiken.. een geduchte concurrent voor mijn RS7000

Ik had toevallig voor een ander draadje een demostratievideootje gedaan net.. is aan het uploaden ;) ..... om in de tijdsgeest van dit draadje te blijven; mijn inbelverbinding is niet zo snel. :D

 
Ik 'n beetje klikken op die Roland links. "Hmm, doet t al niet meer. Lekker dan". Kijk eens naar de datum........ 2001! Grretvrrrdrrrie bijna 20 jaar geleden! Bedankt McGyver..:P
 
Knop Hehe... maar serieus.. over 'n uurtje moet ie er staan.. ;) Snap er ook niets van waarom dat zolang moet duren.. 1,8gb.. of 3,6gb maakte geen verschil in upload tijd.

Hieronder een videootje van 2 dagen terug.. toen had ik em net een dag. Ik had toen alleen nog niet in de gaten dat de steps ook visuele feedback gaven in de scale mode.. dan is de ring een soort virtueel toetsenbordje..
oh.. don't mind het kazige ritme *D

 
Back
Top