Cynthia Zero Oscilator order

Vandaag m'n zerroscillator DotCom format besteld/betaald........zullen lange dagen worden..........
 
ik kijk alvast uit naar de eerste gebruikers ervaringen hier op SF... !
;)
 
het is waarschijnlik vloeken in de modular kerk, maar ik zocht hier naar "zerooscillator" en kwam deze thread tegen. waarom zocht en vloek ik?

mark barton, die samen met cyntia webster, de Zerooscillator heeft ontwikkeld, heeft een software clone uitgebracht voor voltage modular, samen met een polyfone versie... heb deze gelijk aangeschaft, al moet ik m nog onder de knie krijgen, en heb ook een "software clone" van een ander ZTFM oscillator (voor softube modular), 2 zerooscillators spelen al met een nummer mee, dat ik aan het maken ben. de volle mogelikheden moet ik nog ontdekken. voltage modular klinkt niet zo goed als b.v. reaktor of softube modular, niet zo modular, meer synth achtig, al is modular sound zeker te verkrijgen. klinkt niet zo goed, wellicht anders. ik gebruik VM toch zeer regelmatig.

nou ja, terwijl hardware weer meer in komt, is er op software gebied toch wat te beleven. en zou 'm nooit kunnen veroorloven, als hardware...

https://store.cherryaudio.com/bundles/zeroscillator-bundle
 
Back
Top