Ervaringen Virus TI

Geen idee? Zit er een batterij in? :p

Ik weet niet of het ermee te maken heeft, maar ik sluit altijd al mijn instrumenten tegelijk uit via een schakelaar op een verdeelblok. Dus abrupt stroom eraf. Zou het daarmee te maken kunnen hebben?
 
Lijkt me niet. Ik heb zo vaak de stroom eraf gehad zonder dat de patches verloren gingen. Stuur een mailtje naar Access/Kemper zou ik zeggen, die zijn meestal vrij snel met antwoord.
 
Ik zou ook eens bij Access vragen hoe het komt dat Virus Control je pc laat crashen. Probeer eens een andere USB poort, of misschien een driver update ofzo.
 
Ik zou ook eens bij Access vragen hoe het komt dat Virus Control je pc laat crashen. Probeer eens een andere USB poort, of misschien een driver update ofzo.

Dat heb ik ook gedaan idd en zij zeiden ook net als jij: probeer eens een andere usb poort ;) dus ga ik doen! Ze dachten aan een usb ground loop..
 
De TI is beduidend minder strak via midi namelijk, dus zou zonde zijn om geen VC te gebruiken. Ben benieuwd of het lukt op die andere poort.
 
De TI is beduidend minder strak via midi namelijk, dus zou zonde zijn om geen VC te gebruiken. Ben benieuwd of het lukt op die andere poort.

Minder strak qua timing (jitter), of bedoel je gewoon wat latency, maar wel consistent?
 
Minder strak qua timing (jitter), of bedoel je gewoon wat latency, maar wel consistent?

Minder sterk qua timing omdat de voices via midi niet precies tegelijk getriggerd worden.

Regular Midi is never as tight as using the TI via the Virus TI plugin. That is just in the nature of Midi, since it cannot produce voices sample accurate at the same time. Midi is a serial protocol, so voices are produced one after another. So the more voices you trigger at the same time, the higher the time spread for these. That would also explain why sounds with a lower UNISON setting sound "tighter".
 
Hallo,

Iemand een idee waar ik envelop 3 4 lokaal kan vinden? Ik test hem nu via midi zonder vc plugin, maar die envelopes 3 en 4 zijn zoek. Thanks.
 
Maar je moet toch de attack en decay in kunnen stellen? Bedankt in ieder geval.
 
Lol, mn draadje loopt nog steeds?

:halleluja
 
Back
Top