Ervaringen Virus TI

Origineel geplaatst door Kenny
Ik zou het maar effe nog niet doen als ik jouw was..
Mij mij is het tot nu toe altijd goedgegaan, maar deze update is echt niet stabiel te noemen.

er is voor nu (24 uur lang) even een beta update speciaal voor mensen met dat update probleem uitgebracht, ik post hier even de tekst, dus snel zijn :D

hi adam and everybody else who cannot update:
here's a special updater which we would like you to try:

http://www.access-music.de/dl/updater_virus_v203b.zip

this is only the updater application and it won't work without having 2.0.3 installed beforehand. the updater is identical but might be a little more "friendly" in certain situations. in any case you feedback is appreciated.

thanks, marc

ps. this link will only work for 24hrs
 
Installatie verliep zonder problemen.

En de grote vraag, is mijn probleem met de valse patches nu opgelost?

NEE!!!

Ik ben nu al 2 weken aan het mailen met ene Joerg van Access, maar ik geloof dat ik het verhaal net zo goed aan een zwerver op straat kan uitleggen, die zal me net zo goed verder helpen.

Ik stuur deze gast dezelfde patches als ik in deze thread gepost heb, ik leg het probleem uitgebreid uit en nog kunnen ze er niets mee. Ik moet eerst een 'song' maken waarin ik deze 2 patches gebruik en waarin het probleem duidelijk hoorbaar is. Een wave file'tje was niet goed genoeg en wat wel de bedoeling is weet ik niet, ik krijg namelijk al een paar dagen geen antwoord meer.

Zijn het een stelletje debielen daar dan? Het is gewoon een kwestie van even deze 2 patches in een Virus TI laden(ik ga ervan uit dat ze er minstens 1 beschikbaar hebben daar) en ze even samen af spelen, dan wordt het probleem na een paar seconden duidelijk.

Ik krijg niet echt het gevoel dat ik serieus genomen wordt, terwijl ik toch best een grote bug in hun synthesizer gevonden heb...
 
Origineel geplaatst door The Unholy
Installatie verliep zonder problemen.

En de grote vraag, is mijn probleem met de valse patches nu opgelost?

NEE!!!

Ik ben nu al 2 weken aan het mailen met ene Joerg van Access, maar ik geloof dat ik het verhaal net zo goed aan een zwerver op straat kan uitleggen, die zal me net zo goed verder helpen.

Ik stuur deze gast dezelfde patches als ik in deze thread gepost heb, ik leg het probleem uitgebreid uit en nog kunnen ze er niets mee. Ik moet eerst een 'song' maken waarin ik deze 2 patches gebruik en waarin het probleem duidelijk hoorbaar is. Een wave file'tje was niet goed genoeg en wat wel de bedoeling is weet ik niet, ik krijg namelijk al een paar dagen geen antwoord meer.

ik zal deze bug ook wel even aanmelden via het beta traject. ik stuur daar wel een testprojectje heen dan waarin het direct hoorbaar is. het is simpel uit te leggen en te reproduceren, dus lijkt me geen probleem om dat aangemeld te krijgen via die weg.
 
Origineel geplaatst door quifster
ik zal deze bug ook wel even aanmelden via het beta traject. ik stuur daar wel een testprojectje heen dan waarin het direct hoorbaar is. het is simpel uit te leggen en te reproduceren, dus lijkt me geen probleem om dat aangemeld te krijgen via die weg.

Als je dat zou willen doen, heel graag. :okdan:
 
Origineel geplaatst door quifster
er is voor nu (24 uur lang) even een beta update speciaal voor mensen met dat update probleem uitgebracht, ik post hier even de tekst, dus snel zijn :D

hi adam and everybody else who cannot update:
here's a special updater which we would like you to try:

http://www.access-music.de/dl/updater_virus_v203b.zip

this is only the updater application and it won't work without having 2.0.3 installed beforehand. the updater is identical but might be a little more "friendly" in certain situations. in any case you feedback is appreciated.

thanks, marc

ps. this link will only work for 24hrs

Geprobeerd maar helaas...
Als je eenmaal deze melding krijgt,
"Device error, This unit has an invalid flashrom configuration,please contact support@access-music.de"

Dan heeft niet 1 update zin lijkt mij, ook die 2.3b niet, aangezien deze foutmelding komt vlak voor dat je wilt updaten.
Of ze zullen met een soortvan flashrom eraser tooltje moeten komen, of misschien een toetscombinatie die wij nog niet kennen waarmee hetzelfde zou kunnen.
ik baal er nu in ieder geval flink van.
 
Bij mij werkt het prima. Soepele install. wel al mn andere usb stekkerts eruit, zodat de TI alle 'ruimte' had.
En loopt lekker in Live 6.

Gr
 
is de versie die nu op www.virus.info staat de goede versie?
ik las hierboven nog al wat verontrustende dingen...

(ik heb nog nooit upgrade troubles gehad, maar dat terzijde)
 
Origineel geplaatst door virkaz
is de versie die nu op www.virus.info staat de goede versie?
ik las hierboven nog al wat verontrustende dingen...

(ik heb nog nooit upgrade troubles gehad, maar dat terzijde)

ja hoor :)

gisteren is de installer vervangen, dus iedereen (met problemen) zou nu moeten kunnen updaten.
meeste problemen komen trouwens door usb dingen op dezelfde root hub (zoals harde schijf)
maar als je een deducted poort hebt kan er weinig mis gaan

- check ook de nieuwe soundset :p van richard devine
 
komt goud!

bedankt voor je antwoord, heb eindelijk weer een beetje tijd voor muziek en patchen ;-)

even een update: ik heb het os suc6vol geinstalleerd. (geen usb hub gebruikt, grin :D)
 
Laatst gewijzigd:
Nieuw probleem met 2.03:

Als ik de system performance op highspeed zet (en waar is de ok/accept button heen?) komt er geen geluid meer uit de virus. Iemand anders met hetzelfde probleem toevallig?
 
Heeft iemand de nieuwe upgrade(2.05) al gedownload??

Ik wel. Problemen opgelost? Natuurlijk niet.

Zal ik na 3 maanden mijn eerlijke mening eens geven over de Virus TI? Ik vind de Virus TI een K#NKER DING en ja, die # staat voor de A, want het is toch eigenlijk te gek voor woorden dat zo'n dure synthesizer van een fabrikant als deze, nadat hij al zo lang op de markt is, nog steeds vol met fouten zit?

De helpdesk van Access laat me lekker stikken, er wordt gewoon niet meer op mijn e-mails gereageerd. Terwijl je toch zou denken dat ze er juist blij mee zouden moeten zijn als er bugs gemeld worden??

Ik heb het helemaal gehad met de Virus TI en de kans is groot dat hij binnenkort op marktplaats staat, dus ben je op zoek naar een Totaal niet geIntregeerde veel te dure kut synthesizer die net iets meer kan dan de - nog niet half zo dure - Virus C, houd marktplaats dan in de gaten.
 
Origineel geplaatst door The Unholy
Heeft iemand de nieuwe upgrade(2.05) al gedownload??

Ik wel. Problemen opgelost? Natuurlijk niet.

Zal ik na 3 maanden mijn eerlijke mening eens geven over de Virus TI? Ik vind de Virus TI een K#NKER DING en ja, die # staat voor de A, want het is toch eigenlijk te gek voor woorden dat zo'n dure synthesizer van een fabrikant als deze, nadat hij al zo lang op de markt is, nog steeds vol met fouten zit?

De helpdesk van Access laat me lekker stikken, er wordt gewoon niet meer op mijn e-mails gereageerd. Terwijl je toch zou denken dat ze er juist blij mee zouden moeten zijn als er bugs gemeld worden??

Ik heb het helemaal gehad met de Virus TI en de kans is groot dat hij binnenkort op marktplaats staat, dus ben je op zoek naar een Totaal niet geIntregeerde veel te dure kut synthesizer die net iets meer kan dan de - nog niet half zo dure - Virus C, houd marktplaats dan in de gaten.

Un rel ? :D

Zal ik ff wat zout in den wonde gooien : ik heb nergens last van...hij loopt als een zonnetje,de arps ook...:duivels:
 
mooi te horen Unholy ;) kga morgen een Virus C checken.
 
Hmzz ik vind het toch zeker geen K#nker ding... Bij mij draait ie gewoon probleemloos en heb eigenlijk alleen soms wat minimale sync problemen. In de zin dat iets niet strak loopt.

Het is ook een vrij vernieuwend apparaat. De eerste die op zon wijze werkt, wat overigens niet wegneemt dat een hij bugloos had moeten zijn, en dat de helpdesk niet helpt vind ik idd slordig...
 
Origineel geplaatst door dione
Un rel ? :D

Zal ik ff wat zout in den wonde gooien : ik heb nergens last van...hij loopt als een zonnetje,de arps ook...:duivels:

Download dan eens die patches die ik in deze thread geplaatst heb en speel ze dan eens tegelijkertijd af. Ik zou het heel raar vinden als deze het bij jou wel doen.

Ik heb de TI van een vriend van me uitgebreid getest en die heeft exact dezelfde problemen, zowel het lfo als het delay compensation gezeik.

Access had een voorbeeld moeten nemen aan de Roland SH-201, die precies hetzelfde trucje doet - zonder er al te veel over op te scheppen - en die wel probleemloos werkt.
 
Wat voor mobo heb je? wat voor pc? hoeveel usb app. aangesloten? Misschien kun je het daar eens zoeken (vast al gedaan, of niet?)

suc6 iig
 
Origineel geplaatst door The Unholy
Download dan eens die patches die ik in deze thread geplaatst heb en speel ze dan eens tegelijkertijd af. Ik zou het heel raar vinden als deze het bij jou wel doen.

Ik heb de TI van een vriend van me uitgebreid getest en die heeft exact dezelfde problemen, zowel het lfo als het delay compensation gezeik.

Access had een voorbeeld moeten nemen aan de Roland SH-201, die precies hetzelfde trucje doet - zonder er al te veel over op te scheppen - en die wel probleemloos werkt.

Quifster heeft het getest,bij hem was het ook slecht dus ik geloof je...maar delay compensation en sync gezeik heb ik niet meer en lijkt me ook eerder iets wat met je Cubase of systeem te maken heeft...ik ken vrij veel mensen die een TI hebben,niemand heeft meer gezeik...

Niet lullig bedoeld hoor,maar ik snap gewoon niet dat je je blijft ergeren aan die paar Virus C patches die niet goed werken...( het lijkt me sterk dat al je C patches problemen hebben)...dus vooruit met de geit,duik eens goed diep in die bak..de TI kan zo veel meer,gebruik hem eens voor nieuwe sounds...;)
(want het is werkelijk een errug fijne bak)
 
Back
Top