Vorsprung durch Technik

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

$ilverstone

Nieuwkomer
Lid sinds
12 april 2005
Berichten
4
Locatie
Belgium, Rotselaar
yoo, Ben al een paar jaar bezig met software zoals Cubase SX 2 en 3, Atomix Virtual DJ 2, ALCATech BPM Studio 4, Magic Music Maker 2004 en Ejay Techno 4.

Ja nu was mijn vraag dus wa zijn eigenlijk de voordelen van die harware synth's en keyboards?
Zou ik er mij ook 1 moeten aanschaffen, zoja welke? (prijsklasse 0-600 euro).
Kzou er graag muziek willen laten uitkomen als de groep "Kraftwerk".

ik dacht mischien een M-Audio Evolution MK 449 C USB MIDI controller te kopen, maar dan zit ik ff vast, welke software gebruik je dan om het op de pc te laten klinken? of zit het er al bij? als ik hier totaal verkeerd zit zeg het dan ff.

(Ps: moest er iet bestaan van hardware van een HyperGenertor of Mophonix plz let me know.)

sry als dit allemaal een beetje dom klink, maar kzen maar ne noob hé Cheesy
alvast bedankt!
 
Re: Vorsprung durch Technik

Origineel geplaatst door $ilverstone
yoo,
Ja nu was mijn vraag dus wa zijn eigenlijk de voordelen van die harware synth's en keyboards?
Zou ik er mij ook 1 moeten aanschaffen, zoja welke? (prijsklasse 0-600 euro).
Kzou er graag muziek willen laten uitkomen als de groep "Kraftwerk".

Yoo

Voordelen,DE KLANK:)
Als je muziek al la kraft wil maken,zul je waarschijnlijk analoog willen?
Of doel je op hun nieuwe dingen,dat is tc powercore.
 
Re: Re: Vorsprung durch Technik

Re: Re: Vorsprung durch Technik

Origineel geplaatst door trash
Yoo

Voordelen,DE KLANK:)
Als je muziek al la kraft wil maken,zul je waarschijnlijk analoog willen?
Of doel je op hun nieuwe dingen,dat is tc powercore.

maakt niet uit zolang het maar hetzelfde klink en goedkoop is :D dus geen doepfer zoals 'al la kraft' ;) (kweet wel nu ist nog alleen sony laptops & cubase)
 
Origineel geplaatst door trash
Hetzelfde:D
In de zin van precies hetzelfde?

dat zou plagiaat zijn :p en ik wil sabam niet op mijn dak krijgen ;) tmoet gewoon dezelde dingen kunnen (niet alles maar toch een deel), zoadat ik dan hetzelde soort genre kan maken.
 
Origineel geplaatst door $ilverstone
dat zou plagiaat zijn :p en ik wil sabam niet op mijn dak krijgen ;) tmoet gewoon dezelde dingen kunnen (niet alles maar toch een deel), zoadat ik dan hetzelde soort genre kan maken.

Er is heel veel keus,maar je wil dan eigenlijk analoog?
Ik zou een doepfer modulair aanraden.
 
Bericht door een moderator:
Sorry, maar ik vind het niet de bedoeling om wéér een 'hardware vs. software' discussie op te starten.
Verder stel je hier meerdere vragen tegelijk, die met een beetje leeswerk en zoekwerk gemakkelijk zijn op te lossen.

Het is begrijpelijk dat je niet alles in één keer snapt en dat je vol vragen zit, maar lees hier eerst wat rond (er is al vreselijk veel gepost) en probeer later wat gerichtere vragen te stellen, die zo mogelijk niet eerder uitputtend zijn behandeld.

Ik sluit deze thread.
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top