Korg Karma/Progr/comb.

willvandervliet

Ouwe rot
Lid sinds
2 augustus 2004
Berichten
616
Locatie
rotterdam
Hoi,

is er misschien iemand die me zou kunnen helpen aan een paar program en/of combinationbanken voor de Korg Karma?

Ik heb mijn karma pas kort en wil om het apparaat te leren kennen eerst een tijdje met preset progr/comb. aan de slag, om het apparaat zodoende beter te leren kennen.

Nu is het wel zo dat je van het net behoorlijk wat af kunt halen ,maar dan gaat het steeds om maar een aantal progr./comb. tegelijk ,en ik wil graag de 2 banken die ik leeg heb helemaal vullen.

Ook programbanken van de Triton zijn welkom, want als het goed is zijn deze ook in de Karma te laden.

Ook vraag ik me af of er software voor de Karma is waarmee je banken kunt beheren.

Vr. gr. Will
 
Re: Korg Karma/Progr/comb.

Origineel geplaatst door willvandervliet
Hoi,

Ik heb mijn karma pas kort en wil om het apparaat te leren kennen eerst een tijdje met preset progr/comb. aan de slag, om het apparaat zodoende beter te leren kennen.

Ook vraag ik me af of er software voor de Karma is waarmee je banken kunt beheren.

Vr. gr. Will

Hoi Will,

Via deze link kan je de originele presets en meer downloaden:

http://www.korg.com/service/downloads.asp?A_PROD_NO=KARMA

Als soundedit programma kan je MIDI-Quest 9.0 gebruiken. Ik weet niet hoe het werkt, maar volgens de info die ik heb gekregen werkt het prima.

Succes!!
 
Laatst gewijzigd:
Back
Top