DX200 Patchnames voor in Cubase SX 2.0

VasC

Dat smurfen we...
Lid sinds
8 november 2003
Berichten
3.565
Locatie
Boven het Noordzeekanaal
Wie o wie van de Yamaha DX200 bezitters (of geen bezitters) heeft een patchname file van de standaard presets van de DX200 voor in Cubase?

Oke...wellicht is het lui, maar om weer het wiel uit te vinden en uren te moeten tikken...8o) lijkt mij een beetje overdreven.

Als je hem hebt kun je het txt bestandje dan sturen via een PB. Als je een linkje (naar dit bestandje natuurlijk ;))weet op het Internet is natuurlijk ook goed. Ik kon er geen een vinden.

Mijn dank is groot!

VasC :mega:
 
Probeer eens te kijken of je de handleiding van 't ding als PDF kan scoren (kan niet fout gaan bij Yamaha) en selecteer dan de tekst.. misschien moet je wel even hardcore Unix gaan greppen en catten, maar dan bak je ze zo in een file ;).
 
Oké het heeft even geduurd, maar toch de patchname file van de DX200 gemaakt voor in Cubase. Veel knippen plakken, maar het is gelukt. Om een ander de moeite te besparen post ik hem hier ook even.

Oja het betreft de standaard presets uit de DX200. Kan overigens erg handig zijn als je Data knop hapert.

VasC :mega:
 

Attachments

  • DX200 - VasC.txt
    15,6 KB · Bekeken: 82
Het waren ook er veel presets;) Ik deed het altijd op de 'smerige'manier, gewoon het patch nummer in je midispoor vermelden...maar dit werkt toch wat beter. :mega:
 
Back
Top