Nord Modular G2 v. 1.30 released

Ook de demoversie is weer updated.
Dat is toch wel netjes van Clavia.
Ik heb toch al veel plezier gehad van de demo G2. Het dreigt zelfs een redelijk volwaardig (monofoon) instrument te worden in m'n setup.


groet

Tom
 
Weinig spannende updates eigenlijk.. als je de wishlist hebt gezien op het electro.com forum, daar stonden echt goede ideeen tussen. Daar zal hopelijk wel wat van tussen zitten in een volgende update :)
 
Origineel geplaatst door Sander02
Weinig spannende updates eigenlijk.. als je de wishlist hebt gezien op het electro.com forum, daar stonden echt goede ideeen tussen. Daar zal hopelijk wel wat van tussen zitten in een volgende update :)

Ik hoop het, ik ben namelijk wel degelijk onder de indruk van de mogelijkheden van de G2 maar ik zie Reaktor 4 echt een behoorlijke voorsprong hebben op gebied van features.

Ik ben momenteel aan het nadenken of ik de G2 hou of dat Reaktor dan toch de betere variant is (en dan eventueel toch een machinedrum of zoiets aanschaffen).

Ook wat betreft geluid kan ik eigenlijk reaktor niet echt een nadelig oordeel geven t.o.v. de G2 tot op heden. Maar goed, dit is een voorlopige conclusie.

Al die extreme dingen uit de g2 zijn erg leuk en interessant maar ik heb liever dat ze eerst gewoon alles zo maken dat het goed werkt.

Wat me momenteel nog wel redelijk irriteerd bij reaktor is het even blijven hangen van het geluid tijdens wisselen van presets. Dat moesten ze eigenlijk eens proberen op te lossen met de manier waarop Clavia de variations doet.

Weet iemand wat er nog op de planning staat bij Clavia?
 
Back
Top