Virus C /Virus Indigo 1 ??

Kevin

Tis niet te gleuven
Lid sinds
25 augustus 2002
Berichten
3.258
Damn zit met een kronkel in mijn knar en mijn vraag is of jullie bij mij die kronkel uit m'n knar kunnen halen :D

Zoals sommige van jullie weten heb ik laatst een Access Virus Indigo 1 aangeschaft welke net als de andere type's uit de Virus serie gewoon een retevettebak is (en hij ziet er nog sexy uit ook :{ )
Maar toch heb ik het idee in mijn hoofd om hem te verkopen en voor een C te gaan...is dit verstandig ? is de C zoveel beter of bied de C nu zoveel meer ? Ik kom er maar niet uit wie kan mij wijzer maken en die kronkel uit mijn kop praten ?
A.u.b. HELP !!!!!!!!!:kroon:
 
Man, je wilt graag een virus C, en zoekt een excuus je goedkope indigo voor een virus c prijs te verkopen toch?
(no pun intended:))
 
Origineel geplaatst door Vl1
Man, je wilt graag een virus C, en zoekt een excuus je goedkope indigo voor een virus c prijs te verkopen toch?
(no pun intended:))

Nou nee misschien moeilijk te geloven maar dat is het niet...ik vraag me alleen af of die C nu ECHT zoveel meer kan.Maar aan die Chart te zien valt dat wel mee dus (Moog filter,EQ en wat meer stemmen en Mod mogelijkheden)
 
Was die indigo die ene met die sticker? Want die is toch niks meer waard... met z'n lelijke sticker :biertje:
 
Sja, als je ECHT met dat luxe-probleem zit, test je de C toch ergens?

En twijfel je dan nog, dan haal je die C er toch een keertje voor een dumpprijs bij?

De Indigo zou ik niet zo gauw wegdoen. Al was 't maar alleen voor 't wat je ervoor betaald hebt!
 
Origineel geplaatst door Zoidsity
Sja, als je ECHT met dat luxe-probleem zit, test je de C toch ergens?

En twijfel je dan nog, dan haal je die C er toch een keertje voor een dumpprijs bij?

De Indigo zou ik niet zo gauw wegdoen. Al was 't maar alleen voor 't wat je ervoor betaald hebt!

Nou een Virus C voor erbij zie ik niet zo zitten...maar als ik zo idd eens naar de specs kijk zit er maar bar weinig en nietwereldschokkende verschillen in.(niet meer wavetables ofzo)
Nu vind ik de Indigo er zoiezo veel sexyer uitzien en heeft hij idd fijne toetsen en mod/pitchbend.
Dan laat die C maar lekker zitten en rock ik lekker verder met de Indigo Thanx allemaal !


Oh en Vl1 ik kan zo veel meer forumleden opnoemen die voor een prikkie wat kopen en daarna grof doorverkopen...daar is helemaal niets mis mee in mijn ogen maar ik kijk niet meer zoveel naar waarde in € maar voortaan meer naar wat het toevoegd in mijn setup (Geld speelt geen Rolex !)


Ik heb bijv. ook al eens een MS-10 gekocht voor 125 € en daarna na even gespeeld te hebben weer te koop gezet.Biedt er iemand 150 € want tsja jij hebt er ook maar 125 voor betaald :confused: die mensen begrijpen het spelletje niet..als ik er beter van word (financieel of creatief gezien) sla ik gewoon mijn slag ! Heb bijv. ook laatst een Microwave 1 met programmer geruild voor een Virus A (ook financieel niet hetzelfde maar heeft wel meer betekenis in mijn setup)
Kortom wat ik wil zeggen en dit is niet persoonlijk naar Vl1 bedoeld of wie dan ook..maar als IK mijn INDIGO voor 1200 € verkoop en iemand heeft daar problemen mee (want die weet dat ik er de helft voor heb betaald) dan moet hij eens naar zichzelf kijken en zich verplaatsen in die situatie. We zouden namelijk allemaal hetzelfde doen.
 
Ben 't wel met Kevin eens, eigenlijk.

Degenen die over dat prijsverschil zitten te klagen, willen ook gewoon voor een dubbeltje op de eerste rang zitten.

Als iemand niet van die winst wil maken: :okdan:
Als ie wèl (tegen normale 2e hands prijzen) veel winst maakt: ook prima.

Als de koper er geen probleem van maakt (als ie 't nu weet of niet) is 't opgelost, toch?


Anders is 't natuurlijk als er gebreken, e.d. opzitten en dan als 'gloedje nieuw' verkocht wordt!
 
er kan toch niks mis zijn met handelen? normaalste zaak van de wereld, zolang de boel maar niet opgelicht wordt...
 
Ik zou die Indigo lekker weg doen, en dan óf voor een Virus C gaan, dan heb je nog een flink bedrag over voor een heel leuk controller keyboardje, óf wacht nog even, verkoop je Indigo en investeer nog een paar Euro extra voor de nieuwe TI... Ik vind die Indigo's echt belachelijk over-priced: pleur een paar blauwe LEDs en een mini-keyboard tegen een bestaande module, leuk kleurtje d'r over, en de hele synthminnende wereld betaald grof 500EUR meer! Rare jongens, die muzikanten... :confused:
 
Maar die blauwe ledjes en alu zijkantjes zijn wel erg sexy en mooi :luv:
Nee zoveel meerwaarde heeft die C niet voor mij dus ik blijf lekker bij de Indigo ! :)
 
Kevin, je hebt helemaal gelijk, ik had ook geen kwaads in de zin met mijn opmerking:) Het was de eerste gedachte die ik had, kan je nagaan hoe ik denk, haha.
Nee ik zou hem zeker voor 1150 verkopen als ik jou was en een C voor 850 kopen...staat er 1 op marktplaats voor 1150:)
 
Back
Top