Moog Grandmother en Matriarch in het zwart

JurgeN

Ouwe rot
Lid sinds
15 januari 2004
Berichten
539
Locatie
Amsterdam
Voor zover nog niet bekend, de Moog Grandmother en -Matriarch zijn er nu ook in het zwart....

Matriarch_On_Wood_2.jpg


Grandmother_Dark_Series_On_Wood_1.jpg
 
ik wacht even op de bob moog tribute edition in het wit, met houten zijkantjes. of een rode achterkant. goed bezig daar bij moog.
 
Vind het wel strak! mss vonden sommige mensen het te bont worden allemaal.. als je nog meer zwarte bakken hebt, past dit wel mooi erbij zo, authentieke vintage look.
Ben wel fan van die Matriarch
 
Ik was nooit echt fan van de kleurtjes van de GM en Matriarch, heb ik me er eindelijk overheen gezet en een Matriarch gekocht, komen ze hiermee :D Zul je altijd zien. De kleuren maken het wel overzichtelijk, maar ik vind de zwarte versies zelf mooier. Maar goed, hij zal er niet beter van klinken dus whatever.
 
Ik vind ze allebei wel wat hebben. Ik heb de Micromoog gehad (zwart front) en heb nu de GM. De Micro kon ik op een gegeven moment blind bedienen, maar met de GM ben ik nog niet zo bekend (langzaam aan het opbouwen).

De kleuren geven wel een houvast waar je moet zijn en ik vermoed dat je de zwarte versie op een gegeven moment ook wel blindelings kunt bedienen...
 
Bax prijst de zwarte Matriarch alvast € 600 hoger.
.

Bax.png
 
ZO!
Ik vond de € 200,- bij Thomann al een fors verschil voor een kleurtje.
Overigens heeft Thomann hem al wel op voorraad.
 
Ik neem toch aan dat dat prijsverschil maar van korte duur is. Meestal is het de RRP van een nieuw product dat in het begin wordt overgenomen maar onder druk van concurrentie snel omlaag gaat.
 
Back
Top