Nieuwe synths van ACCESS

Origineel geplaatst door sinew1958
Denk er aan Andromeda is analoog,dus zeer beperkt in geluidsvariateit

Denk eraan... Zeer beperkt... Pfff wat slecht... Jij hebt duidelijk nog nooit een Andromeda betast. Als jij een Andromeda zeer beperkt vindt, dan mis je of creativiteit of je weet niet wat het is.
 
Volgens mij bedoelde hij niet zo zwart met beperkt.
Eerder dat een Andromeda geen wavetables heeft en dus ook niet hetzelfde kan wat een wavetable synth wel kan. Maar die wavetable synth heeft weer geen VCO's.

Oplossing is simpel. Allebei. :)
 
Origineel geplaatst door fuse
Volgens mij bedoelde hij niet zo zwart met beperkt.
Eerder dat een Andromeda geen wavetables heeft en dus ook niet hetzelfde kan wat een wavetable synth wel kan. Maar die wavetable synth heeft weer geen VCO's.

Oplossing is simpel. Allebei. :)

Je zult wel gelijk hebben. Iets bedoelen en iets zeggen zijn 2 verschillende dingen.. Ach laat ook maar.. Let niet op mij.. Ik ben maar even terug op het forum om wat meuk te verkopen en wil me eigenlijk niet met threads bezighouden. Zonde van de tijd allemaal.
 
lotterij winnen

lotterij winnen

Teringggg heeeee .....

Op z'n momenten zou je echt willen dat je miljonair was, met al die supervette synths, vooral in die
top klasse: alesis,access,clavia ed...


:kroon: :mega:

Denken jullie dat er nog oude sounds van de virus C ( 1) in die nieuwe virus TI komen ?
Of zou het mogelijk zijn om die in de Virus TI te knallen ?

Zouden dit werkelijk 2000 nog wat nieuwe sounds zijn ?8)
 
Mja, wat is nieuw ? Veel geluiden klinken tochal vrijwel 't zelfde (of ZIJN 't zelfs!) bij de C. Dus ik verwacht niet echt ruim 2000 totaal verschillend van de C geluiden, eigenlijk.

:D Niet dat dat ERG is, hoor!

'k Ga denk ik ook (ooit) voor de KTI (kibort-versie) :{

En dan op 't 'lege' gedeelte de C !
 

Attachments

  • virusti_keyboard_b.jpg
    virusti_keyboard_b.jpg
    50,9 KB · Bekeken: 51
Origineel geplaatst door sinew1958
Denk er aan Andromeda is analoog,dus zeer beperkt in geluidsvariateit,maar dan wel met een power in uw gat om U tegen te zeggen.

analoog en dan maar automatisch beperkt? hm tja.. no comment...
 
Origineel geplaatst door Zoidsity
En dan op 't 'lege' gedeelte de C !

Ik vraag me af of er nog iets onder dat lege gedeelte zit?
Een baksteen misschien? 8o) Hij ziet er namelijk zo groot uit
in vergelijking met de desktop variant...
 
Access zou een KTI+ moeten uitbrengen. Een KTI maar dan met meer knopjes. Dus elke oscilator, LFO, filter en modmatrix z'n eigen knopjes. Geen "select" knopjes meer. Want het LFO lampje op m'n virus C heeft verschillende betekenissen naargelang welke LFO is geselecteerd. En rotary led knobs a la clavia.
 
Origineel geplaatst door nen belg
Access zou een KTI+ moeten uitbrengen. Een KTI maar dan met meer knopjes. Dus elke oscilator, LFO, filter en modmatrix z'n eigen knopjes. Geen "select" knopjes meer. Want het LFO lampje op m'n virus C heeft verschillende betekenissen naargelang welke LFO is geselecteerd. En rotary led knobs a la clavia.

Ja pcies......dat snap ik dus ook niet. Buiten een enkele knop, button en een groter scherm is de user interface hetzelfde. En ja.....Endless encoders met led rings zijn gewoon de shit.
 
Access Virus TI

Access Virus TI

:walker:

Weet/heeft iemand van jullie al op de een of andere manier een lijst weten te bemachtigen waarin
alle sounds van de NIEUWE access serie... weergegeven worden per bank etc... ?

een linkje of iets dergelijks ?

:engel:
 
te aaaaaaaaaaaargh
jaccis, hou nou toch eens op met je sounds.
en je hoeft 8) ook 8~ niet :mega: overal 8o) van :mexico: die :eureka: grappige :W smileys :stupid te :smeris: plaatsen :okdan:
 
Wow, hoe meer ik er naar kijk......

hebbuh,hebbuh.hebbuh!

ik wil al mijn synthjes er wel voor inleveren!

Ik denk dat de vergelijking mank gaan met een Andy...

Andy kan analoog natuurlijk meer dan de virus alleen de virus heeft meer "shock and awe"
hoeveelheid aan features.

als je dat analoog wil moet je gewoon 4 andy's kopen....

Neemt niet weg dat een andy een echte Synth is en de Virus Ti een dubbele DSP is...niets meer niets minder...

oja, wel met een handige interface....
 
Re: Access Virus TI

Re: Access Virus TI

Origineel geplaatst door jaccis
:walker:

Weet/heeft iemand van jullie al op de een of andere manier een lijst weten te bemachtigen waarin
alle sounds van de NIEUWE access serie... weergegeven worden per bank etc... ?

een linkje of iets dergelijks ?

:engel:
wat heb je aan een lijst met presets van een synth die nog niet eens te koop is :confused:

OT:
Inderdaad: waarom heeft dit ding geen endless potmeters! Dat maakt het leven toch stukken dragelijker? En verder vind ik eigenlijk ook dat access i.p.v. drie verschillende synths met dezelfde specs ook wel eens wat meer verschil tussen die dingen kan maken. Wat betreft interface, maar bijvoorbeeld ook polyfonie en multitimbraliteit. Zodat je meer een instapmodel krijgt, en een uitgebreide. Nu heb je alleen de dure, de hele dure en de onbetaalbare...
 
Re: Access Virus TI

Re: Access Virus TI

Origineel geplaatst door jaccis
:walker:

Weet/heeft iemand van jullie al op de een of andere manier een lijst weten te bemachtigen waarin
alle sounds van de NIEUWE access serie... weergegeven worden per bank etc... ?

een linkje of iets dergelijks ?

:engel:


weer die presets hehehehehe
 
iets meer tekst + uitleg

iets meer tekst + uitleg

Oke oke dan...

Ik zal iets meer teks/uitleg geven waarom ik ( weer zeur over) die presets...

Op de lijst van de nieuwe virus series kan ik zien, welke geluiden er nog inziteen van de vorige serie(s)
zodat ik kan kijken of het ( na het luisteren van de nieuwe, wanneer deze uit is uiteraard...) of HET MISSCHIEN EENS de moeite waard is ZOU KUNNEN ZIJN om een nieuwe virus aan te schaffen... met toch nog een aantal geluiden uit de oude serie... Zodat ik hem als het ware omruil... maar toch weer NOG VETTERE geluiden bij heb ( is dit dan nog mogelijk ?)

en ja van een preset, maak ik NOG EEN VETTER geluid ( ik verander hem dus)... Ik gebruik niet vaak een preset soundje... zonder hem te bewerken...

zal geen smileys meer plaatsen...
 
Re: iets meer tekst + uitleg

Re: iets meer tekst + uitleg

Origineel geplaatst door jaccis
... met toch nog een aantal geluiden uit de oude serie...

je houdt ons gewoon allemaal voor de gek he?
 
Re: iets meer tekst + uitleg

Re: iets meer tekst + uitleg

Origineel geplaatst door jaccis
Op de lijst van de nieuwe virus series kan ik zien, welke geluiden er nog inziteen van de vorige serie(s)
zodat ik kan kijken of het ( na het luisteren van de nieuwe, wanneer deze uit is uiteraard...) of HET MISSCHIEN EENS de moeite waard is ZOU KUNNEN ZIJN om een nieuwe virus aan te schaffen... met toch nog een aantal geluiden uit de oude serie... Zodat ik hem als het ware omruil... maar toch weer NOG VETTERE geluiden bij heb

in het kader van 29 juni thread omhoog schop hele-vroege-morgen (zo werken):

waaaaaaaaaaaaaaah
8o) 8o) :D
 
Back
Top