Roli Seaboard Rise 49 - Nog verkrijgbaar ?

Paulogic

Stamgast
Lid sinds
16 augustus 2014
Berichten
377
Locatie
Bambrugge (Erpe-Mere) België
Ik ben al een tijdje bezig met zoekwerk aangaande de Roli Seaboards en dan voornamelijk de Rise 49.
Mijn interesse in dit apparaat is vrij groot en zou deze wel binnenkort willen aanschaffen doch ik
vind nergens nog een exemplaar.

Op vele verkoopsites (in en buiten de EU) lijken deze uitgeput, niet meer te verkrijgen, komen ze niet meer in stock en alle
andere soort berichten dat lijkt of dit produkt EOL is. Ik stelde de vraag ook op Gearslutz en daar was een andere enkeling
ook al verwonderd.

Ik weet wel Covid periode met alle nodige bijwerkingen, doch het lijkt mij bizar dat er niemand nog eentje heeft.
(Op één uitzondering na maar dan aan een veel hogere prijs dan gemiddeld).

Indien iemand info zou hebben ???
 
Daar dacht ik ook al aan... zou wel cool zijn.
De 25 of de Seabord Block Studio lijken mij wat klein met slechts 25 (24) "toetsen".
Zo'n 49 zou mooi passen bij mijn NI S61.
 
De Grand is officieel discontinued, maar ik geloof niet dat dit voor de Rise 49 ook geldt. Er lijkt geen officieel bericht van te zijn in elk geval.
 
Inderdaad, geen melding over de Rise series. Ze zullen dan binnen afzienbare tijd terug beschikbaar worden, hoop ik dan. Geduld is een mooie zaak... (cliché als je GAS hebt, toch?)
 
Gisteren via mail vernomen dat de Roli Seaboards allemaal uitverkocht zijn (werden) omdat er sprake zou zijn van een versie B. (geen B-stock natuurlijk).
In alle geval, misschien de moeite om toch even de kat uit de boom te kijken. Deze info komt van een bron met goede connecties in de muziek instr industrie.

En voor iemand die er nu snel toch één zoekt... Op Gearslutz kreeg ik de aanbieding van een Canadese Muzikant die zijn Roli 49 maar niet lokaal verkocht krijgt en
wel bereidt is op te sturen naar Europa. (Beetje raar wel, ik heb ze in alle geval nog niet veel te koop gezien op diverse markt-sites.)
Maar ik had beloofd om het hier even te melden, dus bij deze.
 

Vergelijkbare discussies

Back
Top