Weet iemand waar rolandclan is gebleven?

robbie50

ferkeert lit
Lid sinds
20 Maart 2004
Berichten
1.239
Locatie
Bij de Zee maar niet de noord!

Attachments

  • Rolandclan.jpg
    Rolandclan.jpg
    6,6 KB · Bekeken: 150
Heb ook hetzelfde probleem. De oorzaak ligt bij de server waarop het Roland clanforum wordt gehost. Zal vermoedelijk wel opgelost worden in de loop van de dag.
Mogelijks zijn de beheerders bezig met een upgrade of moet de server en/of forumsoftware gewoon herstart worden.
 
hmmmm wazig...
ik krijg een veld waarin om gebruikersnaam en wachtwoord gevraagd wordt en na invullen hiervan ook: access denied.
Even in de geschiedenis gekeken: op 2 mei kwam ik er voor het laatst op.
 
Maar het is echt al meer dan een week zo!
Ik vind het ook "raar".........inderdaad dan maar wachten!:?

Rob
 
Dan klopt dat ongeveer wel.....8 dagen....

rob
 
Weet NIEMAND waar de site gebleven is?
Of, wat de reden is van vertrek?
Ik blijf het "raar" vinden, of.......zit Roland zelf achter het verdwijnen???:bekdicht::duivels:

Rob
 
Ik denk dat Behringer de site overgenomen heeft, wellicht moet je daar even zoeken of de site daarheen verplaatst is :D
 
Ik denk dat Behringer de site overgenomen heeft, wellicht moet je daar even zoeken of de site daarheen verplaatst is :D

Behringer?????????????????:doei::doei::doei::doei:
 
Of een grappenmaker heeft de site gehacked en om zeep geholpen. Het feit dat op het internet zo duister stil is over de site is geen goed teken.
 
:P Ik vind het maar vreemd, kwam er regelmatig i.v.m. het bezit van een Fantom X en V synt., heb er erg veel aan gehad.....
Zonder bericht weg, RAAR!
Kan niemand een webmaster van het forum mailen en vragen WAT er aan de hand is?:eureka:

Groet,


rob
 
Van hier:

I did manage to find the owner of Rolandclan.com, who is not affiliated with Roland in anyway. I asked him if he intended to shut the site down or if he meant to sell it. He said that he intended to do neither and that he was just updating the site. Unfortunately, he didn't give me an ETA on when the site would be back up. I spoke to him on the 17th of this month so I'm hoping he gets the site back up by the end of the month, maybe June at the latest. It's up to him on how long it takes, but for now it's safe to say the site isn't dead and will be back up eventually.
 
Van hier:

I did manage to find the owner of Rolandclan.com, who is not affiliated with Roland in anyway. I asked him if he intended to shut the site down or if he meant to sell it. He said that he intended to do neither and that he was just updating the site. Unfortunately, he didn't give me an ETA on when the site would be back up. I spoke to him on the 17th of this month so I'm hoping he gets the site back up by the end of the month, maybe June at the latest. It's up to him on how long it takes, but for now it's safe to say the site isn't dead and will be back up eventually.

Prima nieuws!!:eureka::halleluja:okdan:
Gelukkig, ik dacht al......Rolandclan WEG, kan niet!!

Ik wacht het gewoon af, dit is in deze tijd tenminste POSITIEF :beard: nieuws!!

HOERA 8>:luv:
 
Sinds een paar dagen is het opnieuw 'prijs'.

Al een paar dagen krijg ik enkel een server foutmelding (error 503).
(voor de liefhebbers: http error 503)

Hopelijk duurt het nu niet te lang voor de beheerder om de website en forum weer de lucht in te krijgen.
 
Eén van de moderators plaatste in een Facebook discussie hierover het volgende:

Sadly gone - when Artemy owned it the Clan was a great resource. The new owner wasn't even disinterested, once he realised he wasn't going to make money out of it, he simply ignored it, expecting a small team of admins to deal with everything for zero thanks. My biggest regret is the loss of all the files and sounds for the older gear.
 
Niet weer hé! Artemy deed het perfect, maar blijkbaar draait het nu om een "verdienmodel", dat betekend waarschijnlijk dat het forum verloren is.....=(:doei:

groet,
Rob
 
Back
Top