X

Weet iemand waar rolandclan is gebleven?

Collapse

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
nieuwe berichten

Weet iemand waar rolandclan is gebleven?

http://forums.rolandclan.com/
    Ik kan deze al een week niet meer vinden, krijg steeds: (zie bijlage)

groet,

rob
    Bijgevoegde bestanden
    Video killed the Radio star!!!!
    Oja, spullen;
    midimaster/PC/paar synt's/heel veel snoeren/pluggen en inspiratie.....en een Soldeerbout

Heb ook hetzelfde probleem. De oorzaak ligt bij de server waarop het Roland clanforum wordt gehost. Zal vermoedelijk wel opgelost worden in de loop van de dag.
    Mogelijks zijn de beheerders bezig met een upgrade of moet de server en/of forumsoftware gewoon herstart worden.

Comment

hmmmm wazig...
      ik krijg een veld waarin om gebruikersnaam en wachtwoord gevraagd wordt en na invullen hiervan ook: access denied.
      Even in de geschiedenis gekeken: op 2 mei kwam ik er voor het laatst op.

Comment

Maar het is echt al meer dan een week zo!
        Ik vind het ook "raar".........inderdaad dan maar wachten!

Rob
        Oja, spullen;
        midimaster/PC/paar synt's/heel veel snoeren/pluggen en inspiratie.....en een Soldeerbout

Comment

Volgens mijn browser geschiedenis was mijn laatste bezoek op maandag 4 mei.

Comment

Dan klopt dat ongeveer wel.....8 dagen....

rob
            Oja, spullen;

Comment

Weet NIEMAND waar de site gebleven is?
              Of, wat de reden is van vertrek?
              Ik blijf het "raar" vinden, of.......zit Roland zelf achter het verdwijnen???

Rob
              Oja, spullen;

Comment

Ik denk dat Behringer de site overgenomen heeft, wellicht moet je daar even zoeken of de site daarheen verplaatst is
                VasC TI - Total Inspiration

Comment

Originally posted by VasC View Post
                  Ik denk dat Behringer de site overgenomen heeft, wellicht moet je daar even zoeken of de site daarheen verplaatst is
                  Behringer?????????????????
                  Oja, spullen;

Comment

Of een grappenmaker heeft de site gehacked en om zeep geholpen. Het feit dat op het internet zo duister stil is over de site is geen goed teken.
                    Van TB303, SH101, JUNO 106, EMAX II, TR909, TR808, KORG MONO/POLY naar volledig digitaal..... wat een ruimte......

Comment

Ik vind het maar vreemd, kwam er regelmatig i.v.m. het bezit van een Fantom X en V synt., heb er erg veel aan gehad.....
                      Zonder bericht weg, RAAR!
                      Kan niemand een webmaster van het forum mailen en vragen WAT er aan de hand is?

Groet,

rob
                      Oja, spullen;

Comment

Van hier:

I did manage to find the owner of Rolandclan.com, who is not affiliated with Roland in anyway. I asked him if he intended to shut the site down or if he meant to sell it. He said that he intended to do neither and that he was just updating the site. Unfortunately, he didn't give me an ETA on when the site would be back up. I spoke to him on the 17th of this month so I'm hoping he gets the site back up by the end of the month, maybe June at the latest. It's up to him on how long it takes, but for now it's safe to say the site isn't dead and will be back up eventually.

Comment

Iemand was me net voor...

JurgeN
                          Schuifjes

Comment

Originally posted by Disharmonic View Post
                            Van hier:

I did manage to find the owner of Rolandclan.com, who is not affiliated with Roland in anyway. I asked him if he intended to shut the site down or if he meant to sell it. He said that he intended to do neither and that he was just updating the site. Unfortunately, he didn't give me an ETA on when the site would be back up. I spoke to him on the 17th of this month so I'm hoping he gets the site back up by the end of the month, maybe June at the latest. It's up to him on how long it takes, but for now it's safe to say the site isn't dead and will be back up eventually.
                            Prima nieuws!!
                            Gelukkig, ik dacht al......Rolandclan WEG, kan niet!!

Ik wacht het gewoon af, dit is in deze tijd tenminste POSITIEF nieuws!!

HOERA
                            Oja, spullen;

Comment

Het werkt weer

Comment

GREAT!!!!!
                                Oja, spullen;

Comment

Working...
                                X