Nieuwe demo video (Velocity VCA, Eurorack)

Majella Audio

Nieuwkomer
Lid sinds
29 januari 2020
Berichten
23
Locatie
Utrecht
Hoi Synthforum leden,

Wij hebben samen met een klant van ons een nieuwe demo video gemaakt voor onze Eurorack VCA met velocity:
https://www.youtube.com/watch?v=hWeLNVfho7k

We willen binnenkort meerdere videos maken voor onze andere producten en vroegen ons af of jullie dit een mooi format vinden. Ook vroegen we ons af of het duidelijk is uitgelegd allemaal. Het lijkt ons leuk en handig om wat feedback te krijgen van onze landgenoten :)

Groeten en stay safe allemaal!
 
Mooi zo! Ik houd wel van lekkere korte filmpjes. De duffe kamerplant erbij is een leuke knipoog naar hoe dreadbox zn filmpjes presenteert! :-) geen idee of dat expres is.
Ik ben zelf nog steeds niet zo'n fan van de bijna overbelichte overgesatureerde stijl. Maar dat is wel hoe iedereen het doet en ziet er verzorgd uit.
Misschien de volgende keer iets interessantere geluiden gebruiken voor je demo's. Het is een uitleg filmpje maar het mag best vet klinken!
 
Let iig op de spelling;) Onder het youtube filmpje: "But your VVCA here" moet vast zijn: "Buy your VVCA here" :geslaagd:
 
als je geen voice over gebruikt, wat volgens mij prima is, dan zou ik de zinnen niet onderaan typen volledig uitgeschreven, das een beetje irritant wat mij betreft. integreer die informatie meer en simpeler in beeld met je demo. misschien iets meer werk qua supers maken, maar wel veel lekkerder om naar te kijken. de sounds wat charismatischer maken en wat minder funktioneel helpt ook. kijk eens naar knobs zn demo's. door die demo's wil je alles kopen.
 
Bedankt!

4-tek:
De kamerplant dreadbox knipoog is niet bewust haha! Ik heb zelf ook wel het idee dat het net iets te overbelicht is, we hebben een beetje moeite met het licht goed krijgen. De volgende willen we met iets natuurlijker licht proberen.

eraser127:
Ik heb de spelfout aangepast, goeie!

fjoesz:
Oke, dat kunnen we wel proberen! We hadden bewust gekozen om een beetje basic sounds te gebruiken zodat de functionaliteit duidelijk is en de creativiteit bij de gebruikers ligt. Maar misschien is het een goed idee om het begin basic te houden en ergens halverwege los te gaan inderdaad. Hoe we de informatie verstrekken stoeien we inderdaad ook een beetje mee. Misschien kan het bondiger en kunnen we hierbij iets meer uitgaan van dat de mensen die dit kijken over genoeg basiskennis beschikken. Knobs is een goeie referentie!

Thanks! We gaan ermee aan de slag voor onze volgende videos :)
 
Back
Top