Roland FA06: volume van de favorieten opslaan?

fisfanaat

Stamgast
Lid sinds
12 januari 2010
Berichten
153
Beste muziek vrienden, wie kan me helpen? Ik heb een aantal geluiden als favoriet in mijn Roland FA06 opgeslagen. Nu is het volume van enkele geluiden te hard/zacht. Ik heb de volumes aangepast, de studioset opgeslagen, maar het volume niveau wordt niet opgeslagen. Wie kan me helpen?

Bedankt!
 
Welke volumes heb je aangepast ?
Als je dat in "Part view" gedaan hebt, zou dat gewoon in de studioset opgeslagen moeten worden.
 
De studioset wordt inderdaad goed opgeslagen, maar als ik deze studioset opsla in de favorieten, gaat het fout. Het volume nivo wordt niet opgeslagen. Moet ik een update doen?
 
De favorieten.... daar heb ik nog nooit iets mee gedaan :D (dat zijn er te weinig voor mijn toepassing)

Bij alle stappen t/m het opslaan van de studioset heb ik geen veranderingen gemerkt toen ik de update gedaan heb, ik denk dus niet dat het daaraan ligt. Maar zoals gezegd: ik gebruik de favorieten niet.

Op pagina 16 van de quickstart staat iets over het opslaan. Misschien heb je, als je de favoriet weer terug op wil roepen, je FA in de verkeerde modus staan. Misschien gebeurd er iets vreemds als je een studioset oproept vanuit de favorieten als je FA in single-modus staat.
 
Back
Top