X

Behringer Neutron standaard routing

Collapse

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
nieuwe berichten

Behringer Neutron standaard routing

Vraagje aan de Behringer Neutron experts/fans;

Ik ben bezig met een front-plate uit massief eiken (zie andere posts), maar waarom ik dat vooral doe (naast looks) is dat ik de standaard routing en connecties van de Neutron erop aan wil geven. Ik vind het een briljant apparaat, maar makkelijk is hij niet! Voordat ik met patchen aan de slag ga wil ik dan ook eerst de machine zelf snappen en onderdeel daarvan is de standaard routing en hoe alles met elkaar geconnect zit.

Ik heb het volgende daarvoor gemaakt en ben op zoek naar feedback!
    Click image for larger version  Name:	Behringer Neutron Solid Oak Front.jpg Views:	0 Size:	82,1 KB ID:	3716210
    Hoor het graag :-)
    www.2ManySynths.nl

Update, na wat feedback is dit de final version!
    Bijgevoegde bestanden
    www.2ManySynths.nl

Comment

Mooi hoor! Het heeft zo een hele andere uitstraling.

Comment

Dat ziet er keurig uit zo, m'n complimenten!

Comment

Zou je dit willen delen, of heb je plannen om het te verkopen? Ik vind de layout wel interessant, en dit is een stuk aantrekkelijker dan die vinyl overlays die je online kan vinden!

Comment

Ja stuur me maar een pm. Ik heb het voor mezelf gemaakt maar merk dat er wel behoefte is dus maak er met plezier meer! Delen van de tekening gaat helaas niet, daar zit al mijn werk in :-)
            www.2ManySynths.nl

Comment

Ik heb zelf nog geen Neutron, maar hou het zeker in m'n achterhoofd. Zou het ook mogelijk zijn om dit uit metaal te maken? Ik vind eerlijk gezegd het origineel niet zo héél erg, maar dit ziet er wel als een fijne upgrade uit.

Comment

Metaal wordt lastig. Dat kan ik niet laseren. Kan natuurlik wel ander hout pakken ofzo
                www.2ManySynths.nl

Comment

Je kunt natuurlijk een laag verf/folie op je metaal hebben en dat er vanaf laseren.

Comment

Zou kunnen, heb ik nog niet getest. Maar dan moet je de gaten er al in hebben zitten op exact de goeie plek
                    www.2ManySynths.nl

Comment

Dit ziet er netjes uit zeg. Hulde
                      To each his own.

Comment

Working...
                      X