Waveform lijsten JV-1080 en SR-JV80 expansions?

Nap

GAS-arbeider
Lid sinds
17 januari 2007
Berichten
14.585
Locatie
Den Bosch
Ik heb onlangs een JV-1080 en wat expansions gekocht die ik aan het uitvogelen ben. Nu vind ik voldoende overzichten van de patches, maar een lijst van alle onderliggende waveforms heb ik nog niet gevonden. En dit is toch wel handig om te hebben als je zelf geluiden wilt gaan bakken. Heeft iemand die, of weet iemand waar die te vinden zijn? Ik heb al gegoogled en synthmania etc. hebben deze lijsten niet (of slechts heel fragmentarisch). Ik kan ze natuurlijk overtypen, maar ik bespaar mezelf graag die moeite want het zijn er nogal wat :D
 
Bedankt, dat is er alvast 1!

Raar dat de waveforms van de expansions wel op de Roland Site staan maar die van de JV1080 zelf dan weer (schijnbaar) niet.
 
Ja, de expansions zijn inderdaad volledig aanwezig op de Roland site en in dat resource book dat ik in mijn vorige post linkte. Die lijst voor de JV-1080 maak ik dan zelf wel, ik heb een editor waar alle namen instaan dus met een beetje screengrabben moet ik een eind komen. Die zal ik dan ook hier posten voor andere dwalende zielen.
 
Bedankt, maar ik heb al het materiaal inmiddels bij elkaar (danwel gevonden of zelf gemaakt)!
 
Back
Top