X
ASM Hydrasynth Polyphonic aftertouch ribbon wavetables 2 filters 5 LFOs 5 EG.s
Collapse
-
Mijn exemplaar ligt nog bij de importeur. Wordt het waarschijnlijk toch de oorspronkelijk opgegeven levertijd.
-
Originally posted by fox ti2 View Post... hoor alleen maar van die sonic academy kick kicks.. Dat ik den; waar the f*ck is de techno nou??
Een reactie schrijven:
-
Originally posted by fox ti2 View PostIk vind de kyra wel mooi klinken van wat ik van een filmpje heb gehoord. Maar zou ik dat wel willen? Ik zette gister even wat techno op via spotify en ik hoor alleen maar van die sonic academy kick kicks.. Dat ik den; waar the f*ck is de techno nou?? Ik heb pas een pulse 1 bij mijn xt in het rack gehangen..
Er zit in de huidge techno soms heerlijke strakke kicks in, maar heb nog geen idee hoe ik die zo kan maken
Een reactie schrijven:
-
Ik vond het altijd wel prettig als een meisje mij vroeg om naar mijn brommer te gaan kieken. Was altijd een heel gezoek want ik had geen brommer.
Een reactie schrijven:
-
Originally posted by Von Naphoven View PostNou, als je je gear nodig hebt om iemands hormonen op gang te krijgen getuigt dat wel van erg weinig eigen kunnen.
Een reactie schrijven:
-
Von Naphoven : Als dat echt het enige zou zijn, dan wel. Maar naast algemene nerdiness is dit natuurlijk dan een mooie bonus zodat het nog wat aantrekkelijker is.Ach, het zal wel aan mij liggen.
Een reactie schrijven:
-
Nou, als je je gear nodig hebt om iemands hormonen op gang te krijgen getuigt dat wel van erg weinig eigen kunnen.
Een reactie schrijven:
-
Originally posted by MadR View PostEr zijn echt een hoop nerd meisjes die synths helemaal je van het vinden tegenwoordig.
Een reactie schrijven:
-
Ik vind de kyra wel mooi klinken van wat ik van een filmpje heb gehoord. Maar zou ik dat wel willen? Ik zette gister even wat techno op via spotify en ik hoor alleen maar van die sonic academy kick kicks.. Dat ik den; waar the f*ck is de techno nou?? Ik heb pas een pulse 1 bij mijn xt in het rack gehangen..
Een reactie schrijven:
-
Tis aan de ene kant precies wat ik wil. Maar het doet me pijn dat het keyboard 49 toetsen heeft.
Ik kan me gewoon niet lekker uitleven op minder dan 61 toetsen.
Zeker met Poly-AT... dan wil ik lekker gespreid spelen voor maximum effect.
Het is een beetje ondankbaar, want dit is precies het type synth waar ik jaren naar heb gezocht.
Hopelijk is het een trendsetter en komt er iemand over de brug met een 61 poly-at keyboard en een ribbon.
Originally posted by Disharmonic View PostDat draadje had ik gemist, inderdaad met leuke demo's. Vond ook nog de onderstaande, luister even vanaf 16:13. Grappig, en het klinkt ook niet slecht qua geluidskwaliteit. Toch hoor je ook hier een zekere "scherpte", dat had best iets "zachter" gemogen. Maar smaken verschillen ook, natuurlijk."
Maar het is toch meestal een kwestie van je eigen patches maken die niet scherp zijn.
De factory presets van de Novation Peak waren bijvoorbeeld echt een ramp en ik had um bijna in de
winkel laten staan. Maar mijn eigen patches zijn zo warm en zacht als ik ze maar wil hebben.
Laatst gewijzigd door skrie , 13 oktober 2019, 00:35.
Een reactie schrijven:
-
Als te schril is stuur j'm toch gewoon door een warme pre-amp. Sowieso geen slecht idee. Een kale Minimoog op 24 bits/192 kHz is leuk voor de purist maar niemand wordt er geil van.
Een reactie schrijven:
-
willem1958 : Mooi verwoord, dat is hetzelfde gevoel dat ik erbij heb. Aan de ene kant is het een prachtig geluidsfabriekje met veel mogelijkheden, maar aan de andere lijkt het geluid nooit echt "vol" en "romig" te worden. Lastig om een klankkwaliteit te omschrijven, maar ik denk dat je het zo een beetje kunt omschrijven.
Maar misschien dat er nu wel meer van dit soort synths op de markt komen, we zien nu in snel tempo meerdere nieuwe polyfone, digitale synths verschijnen. Andere fabrikanten zitten vast niet stil als ze zien wat de concurrentie doet. Helemaal wanneer een nieuwkomer zoiets uitbrengt en het in het algemeen goed valt bij de potentiële kopers (op een paar zeurkousen na dan, lol) Dus wie weet wat er nog meer in het digitale vat zit.
Een reactie schrijven:
-
Originally posted by Disharmonic View PostDat draadje had ik gemist, inderdaad met leuke demo's. Vond ook nog de onderstaande, luister even vanaf 16:13. Grappig, en het klinkt ook niet slecht qua geluidskwaliteit. Toch hoor je ook hier een zekere "scherpte", dat had best iets "zachter" gemogen. Maar smaken verschillen ook, natuurlijk.
Het zit teveel aan de Blofeld kant die ik al heb.
Ik probeer het me voor te stellen dat ik mezelf lekkere seventies achtige sounds of een mooi warm klanktapijt zie spelen met de asm maar hoe ik ook m'n best doe, ik heb er niet het gevoel bij.
Ik moet gewoon niet de verkeerde verwachting hebben bij een synth die niet zo bedoeld is al zou ik het zo graag willen.
Misschien als ik op een gegeven moment weer meer naar het digitale domein neig dat ik dan wel tot aanschaf over ga.
Ik zou trouwens wel graag van hun nog een keer een analoge synth willen zien met digitale controle (zoals bijv de deepmind) met ook veel mogelijkheden als deze hydrasynth voor een leuk prijsje want het blijft een interessante synth, da's zeker.Laatst gewijzigd door willem1958 , 12 oktober 2019, 11:42.
Een reactie schrijven:
Een reactie schrijven: