ASM Hydrasynth Polyphonic aftertouch ribbon wavetables 2 filters 5 LFO’s 5 EG.s

Von Naphoven : Als dat echt het enige zou zijn, dan wel. Maar naast algemene nerdiness is dit natuurlijk dan een mooie bonus zodat het nog wat aantrekkelijker is. :) Ach, het zal wel aan mij liggen.
 
Nou, als je je gear nodig hebt om iemands hormonen op gang te krijgen getuigt dat wel van erg weinig eigen kunnen.

Dus als een meisje, die je leuk vindt, zou vragen om je moog one te zien dan zou je zeggen: hoezo windt ik je niet genoeg op? ;)
 
Ik vond het altijd wel prettig als een meisje mij vroeg om naar mijn brommer te gaan kieken. Was altijd een heel gezoek want ik had geen brommer.
 
Ik vind de kyra wel mooi klinken van wat ik van een filmpje heb gehoord. Maar zou ik dat wel willen? Ik zette gister even wat techno op via spotify en ik hoor alleen maar van die sonic academy kick kicks.. Dat ik den; waar the f*ck is de techno nou?? Ik heb pas een pulse 1 bij mijn xt in het rack gehangen.. :biertje:

Doe eens een voorbeeld van zo een kick ,... ben benieuwd wat je bedoelt..

Er zit in de huidge techno soms heerlijke strakke kicks in, maar heb nog geen idee hoe ik die zo kan maken 8~
 
... hoor alleen maar van die sonic academy kick kicks.. Dat ik den; waar the f*ck is de techno nou??

Kick2 vst is alleen maar de beste kick vst die ik ken, daarin kan je zo goed als elke denkbare kick mee maken, en klinkt superstrak. Er bestaat niet zoiets als de sonic academy kick tenzij je het over de openingspreset hebt imho. En anders gaan we wel een blind test doen, 10 kicks en dan mag jij eruit pikken welke van de vst zijn :)
 
Mijn exemplaar ligt nog bij de importeur. Wordt het waarschijnlijk toch de oorspronkelijk opgegeven levertijd.
 
Doe eens een voorbeeld van zo een kick ,... ben benieuwd wat je bedoelt..

Er zit in de huidge techno soms heerlijke strakke kicks in, maar heb nog geen idee hoe ik die zo kan maken 8~

https://open.spotify.com/album/1tudSCmjPpfwePGoiLaSJ1?si=JnQsKWDPRx2qvLFgWzfzTg
die vind ik bv niet te nassen. Hij heeft een tijdje dat soort kicks gebruikt. Die attack tik vind ik veel te clean.

ik hoor liever zoiets:
https://open.spotify.com/track/1EaAN0rLkoebnRkCHtpSsn?si=gzgV7jlCRhCfrIDT2vHLPA

of deze https://open.spotify.com/track/53cLYZSnsw7BeJybRHPlox?si=L6DrRq9CSyeMF4zJVt-USA
al verdenk ik deze ook als een ‘sa’ kick maar dus wel beter bewerkt. Met een beetje saturation word het gewoon al een stuk beter en is dat cleane er af.
 
Zag dat iemand (met een Nederlands aandoende naam, trouwens) dit noemde op GS. Recente demo van Thomann:


 
De levering is voor de zoveelste keer uitgesteld... nu tot week 9 (Waarom wordt er tegenwoordig in weeknummers gesproken. Alsof ik dan precies weet wanneer die valt.)
ASM werd door veel vloggers geroemd omdat ze zonder plaagstootjes meteen een klaar product uit zouden brengen, maar de praktijk is waarschijnlijk dat het product niet op tijd af is of was. :(
 
De levering is voor de zoveelste keer uitgesteld... nu tot week 9 (Waarom wordt er tegenwoordig in weeknummers gesproken. Alsof ik dan precies weet wanneer die valt.)

Balen!

Weeknummers worden al lang gebruikt in de logistiek, tegenwoordig met online-shoppen en alle bezorgdiensten die de spullen afleveren is bijna elke consument nu ook een onderdeeltje van de logistieke keten: de laatste, als je 'm tenminste niet retour doet.
 
Ik kreeg een mailtje van de leverancier met als nieuwe datum 10-2.
Voor wat het waard is maar weer...

Ondertussen zie ik ze her en der wel uitgeleverd worden, dus ik zou me kunnen voorstellen dat de vraag groter was dan verwacht.
Ik begin wel erg veel zin te krijgen in deze bak inmiddels.
 
Dat was niet lang geleden nog normaal, maar nu helaas niet meer. Voor mijn MatrixBrute en mijn Line 6 Pod HD ben ik afhankelijk van software om presets extern te bewaren. Onbegrijpelijk, want het zijn de kosten niet.
 
Link? Ben benieuwd wat dat betekend.

Plaatje uit document van hier:

HS-warm.jpg
 
Back
Top