X

ASM Hydrasynth Polyphonic aftertouch ribbon wavetables 2 filters 5 LFO’s 5 EG.s

Collapse

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
nieuwe berichten

Von Naphoven : Als dat echt het enige zou zijn, dan wel. Maar naast algemene nerdiness is dit natuurlijk dan een mooie bonus zodat het nog wat aantrekkelijker is. Ach, het zal wel aan mij liggen.

Comment

Originally posted by Von Naphoven View Post
      Nou, als je je gear nodig hebt om iemands hormonen op gang te krijgen getuigt dat wel van erg weinig eigen kunnen.
      Dus als een meisje, die je leuk vindt, zou vragen om je moog one te zien dan zou je zeggen: hoezo windt ik je niet genoeg op?

Ghetto Love !

Comment

Ja, maar dan zonder T.

Comment

Ik vond het altijd wel prettig als een meisje mij vroeg om naar mijn brommer te gaan kieken. Was altijd een heel gezoek want ik had geen brommer.

Comment

Originally posted by fox ti2 View Post
            Ik vind de kyra wel mooi klinken van wat ik van een filmpje heb gehoord. Maar zou ik dat wel willen? Ik zette gister even wat techno op via spotify en ik hoor alleen maar van die sonic academy kick kicks.. Dat ik den; waar the f*ck is de techno nou?? Ik heb pas een pulse 1 bij mijn xt in het rack gehangen..
            Doe eens een voorbeeld van zo een kick ,... ben benieuwd wat je bedoelt..

Er zit in de huidge techno soms heerlijke strakke kicks in, maar heb nog geen idee hoe ik die zo kan maken

Comment

Originally posted by Von Naphoven View Post
              Ja, maar dan zonder T.
              Vreemd
              Ghetto Love !

Comment

Originally posted by fox ti2 View Post
                ... hoor alleen maar van die sonic academy kick kicks.. Dat ik den; waar the f*ck is de techno nou??
                Kick2 vst is alleen maar de beste kick vst die ik ken, daarin kan je zo goed als elke denkbare kick mee maken, en klinkt superstrak. Er bestaat niet zoiets als de sonic academy kick tenzij je het over de openingspreset hebt imho. En anders gaan we wel een blind test doen, 10 kicks en dan mag jij eruit pikken welke van de vst zijn

This is me: https://soundcloud.com/steeboo
                Latest album, download here!

Comment

External In op de Hydrasynth

https://youtu.be/aieTIwdEAgM
                  .

Ruimte voor opmerkingen

.

Comment

Mijn exemplaar ligt nog bij de importeur. Wordt het waarschijnlijk toch de oorspronkelijk opgegeven levertijd.
                    www.akikaze.nl Instrumenten: analoge en digitale synthesizers en keyboards, modulaire synthesizers en systemen, samplers, sequencers, effecten, akoestische en elektronische percussie, elektroakoestische gitaar en sitar, elektrische gitaar, santoor. Stijlen: Berlijnse school, klassiek, progrock, Aziatisch, Italo. Berlijnse school album nr. 11 "Solstice" is uit bij bij www.sphericmusic.de en nr. 10 "Blue Sky Events" e.v.a. zijn leverbaar bij http://www.syngate.net

Comment

Working...
                    X