KordBot sequencer

jdDD

Ouwe rot
Lid sinds
21 november 2018
Berichten
584
Beste mensen,

ik heb al een tweetal jaar een KordBot, maar ik heb die nog maar zelden gebruikt
omdat ik zit te verlangen op de lang beloofde maar nergens te bespeuren sequencer.
De producent genaamd 'Brad', beloofde me minstens een jaar geleden dat de sequencer
in het voorjaar van 2019 ging uitkomen, en zo via een firmware-update op de KordBot
terecht kan.

Ik heb dit al 2x via een 'supportticket' van de producent's website (www.islarecords.com) nagevraagd hoe dit nu zit.
Nooit kreeg en krijg ik een antwoord. Als ik via het officieel KordBot-forum een vraag stel hierover
dan wordt mijn topic niet weergegeven omdat die nog niet 'goedgekeurd' is. Mijn topic is al een paar maanden
geleden gemaakt....


Heeft iemand toevallig meer informatie hierover?

Grtz!
 
Die Brad post ook op gearslutz.com in een topic over zn nieuwe Isla sp2400 sampler. Zag daar eerder ook al berichtjes v kopers over de slechte handelingen ivm de Kordbot. Daar leek ie wel willend te zijn om het een en ander op te lossen.

Misschien dat je via die weg iets gefixt kan krijgen?
 
Ik heb vorig jaar gesproken met Brad van Isla tijdens een van mijn optredens in Florida. De beste man heeft met zelfs een Kordbot gegeven! Hij gaf toen aan dat ze bezig zijn met de sequencer, maar wist nog niet hoe lang dat ging duren.

Zal hem eens een mailtje sturen en vragen of er nog aan gewerkt wordt. Kijk er ook naar uit om de sequencer te gebruiken.
 
Heb al een reactie van Brad op de vraag of de sequencer binnenkort bruikbaar is:

Not yet, it's being worked on though, KordBot is currently under a almost full firmware re-write.

stay tuned
 
Ben toch eens benieuwd hoe het nu zit met die sequencer :)
 
Ik had onlangs een chat met de man, ze hebben de firmware herschreven zodat 't vlotter werkt en ging klaar zijn in 't 1e kwartaal dat al lang voorbij is. Wat ik ervan denk? Ze zijn bezig met een SP1200 clone dus ik geloof nooit dat ze voort doen aan die firmware, zoals ze maar kleinschalig zijn. En ik heb de kordbot sinds een dikke maand. Het instellen vh toestel (toewijzen van knoppen enz) was na éé avond al n behoorlijke afknapper, heb 'm sindsdien enkel nog 'uit de weg' gelegd.
 
Kent iemand van jullie een app op ios die het deel van chords spelen zou kunnen zoals op de chordbot? Daar gebruik ik m vooral voor. Ik ben niet zo geschoold betreft muziektheorie.. .
 
Ik had zoiets gekocht maar typisch mij, ik koop 't installeer het en vergeet het vervolgens. Weet de naam niet eens meer of waar 't staat. Maar ik had 't gevonden met google. Er waren er maar 2 dacht ik die er uit sprongen.
 
Bedankt Klinkske!

Ik vond sundog voor de pc en chordy 2 voor de ipad
Die lijken er toch al aardig op.
 
Back
Top