Grote broer van Korg volca modular?

jdDD

Ouwe rot
Lid sinds
21 november 2018
Berichten
588
Hallo

Ik vind de korg volca modular zeer lekker klinken, maar ik hou niet zo van het kleine formaat.
is het zo dat de korg ms20 ook zo klinkt en gelijkaardig functioneert (dat beweert korg)?
Indien dit zo is het wel raar dat de ms20 geen machtige "fold" functie heeft zoals de korg volca modular?

thx & grtz!
 
Make Noise 0-Coast klinkt idd zeer lekker! Maar Buchla/Serge is precies wel de andere kant van het prijsspectrum! :p
 
Als je mister behringer nou mailtje stuurt dat je een buchla copie wil,,,.. mag je hem melden dat ik er ook 1 wil :engel: :biertje:
 
MS-20 is toch wel echt een ander beestje. Ik zou ook voor een 0-Coast gaan.
 
Men vind de minibrute 2s ook wel wat weg hebben van die types,....
Ben je gelijk op weg naar het echte modular werk :engel:
 
Ik heb ook net een Volca Modular. Erg tof...zo tof heb net ook de 0-coast bestelt.
Heerlijk pielen in het park icm met een OP1.
Ik houd de Volca wel want is ook een leuk bakkie. De touchstrip, scales en sounderg leuk.
Alleen wel erg pielen soms. Verwacht dat de 0-coast wat meer onder controlle te houden is.
 
Ja idd cool. Daar hebben ze overgezegt dat ze total recall en cc control willen aanbieden.
Die wil ik graag hebben. :)
 
Ja idd cool. Daar hebben ze overgezegt dat ze total recall en cc control willen aanbieden.
Die wil ik graag hebben. :)
Ik kijk er ook naar uit, die total recall is idd van harte welkom. Op de volca modular moet ik steeds een foto nemen om mn patches op te slaan.:dubbel:
 
Heb je hem nog?
Ik heb inmiddels een tweede en het is echt een space station.
Ben opzoek naar een derde.
Nu heb ik er 2 en 1 volca Kick maar die kick is het niet zo.
Beter beatloze space ambient maken :-)
 
heb alle Volca's hier in huis, maar toch heb ik er ééntje verkocht de Modular, want wat een gepriel met die draadjes was dat zeg.
 
Heb je hem nog?
Ik heb inmiddels een tweede en het is echt een space station.
Ben opzoek naar een derde.
Nu heb ik er 2 en 1 volca Kick maar die kick is het niet zo.
Beter beatloze space ambient maken :-)
Ja hoor, ik gebruik hem nu uitsluitend met een Tanpura-achtige patch voor van die Indiase drone geluiden.
Ben momenteel aan het afwachten of Korg nog met andere 'mk II' versies aankomt. Heb ondertussen de Sample 2 en die is best handig met zo'n usb kabel om geluiden te importeren.
 
Ik denk dat de Moog Mavis wel een goede is als grotere broer. Iets wat nog wel compact en relatief betaalbaar is.
 
Back
Top