iemand hier ooit van een resynator gehoord?

Je kunt je al afvragen of een dergelijk apparaat überhaupt boeiend genoeg is om opnieuw uit te brengen, om er een docu van te maken slaat in mijn ogen echt nergens op.
 
Bij jij nou Waldorf, Statler, of toch de Moppersmurf?
Statler_and_Waldorf.jpg
download.jpg
 
Je kunt je al afvragen of een dergelijk apparaat überhaupt boeiend genoeg is om opnieuw uit te brengen, om er een docu van te maken slaat in mijn ogen echt nergens op.

dat idee had ik dus ook, een beetje een natte wind, eigenlijk.
 
Ik vind echt alles kut van dit project: de docu, het apparaat zelf en de rewards die je als backer krijgt.
 
Ik kende het apparaat ook niet voordat ik het bij sonic state zag. Tussen al het negatieve sentiment ga ik toch iets positiefs zeggen. In die tijd was deze methode van pitch-tracking echt revolutionair. Afgezet tegen waar we nu allemaal over beschikken stelt het natuurlijk niet zoveel meer voor. Het is daarom makkelijk om het nu terzijde te schuiven als irrelevant maar toen, was het echt wel een bijzondere ontwikkeling. Ik weet niet of de hele poespas eromheen nu werkelijk nodig is maar ik denk dat deze dame het maximale eruit probeert te peuren qua aandacht en exposure. Niet zozeer voor haarzelf als wel voor de nalatenschap van haar vader.

Persoonlijk zit ik niet op het apparaat te wachten. Ik zou de documentaire kijken als die gewoon vrijelijk beschikbaar zou komen.

Update: ik weet niet of het voorbeeld met de drumcomputer nu een goed idee was. Ik denk niet dat je daarmee echt kunt laten zien wat dit apparaat kan doen... het idee was namelijk dat hij met een gitaar andere geluiden zou kunnen produceren met de noten die hij op de gitaar speelt... dus een orgelklank of een trompetklank over zijn gitaar-sound te produceren.
 
Je kunt je al afvragen of een dergelijk apparaat überhaupt boeiend genoeg is om opnieuw uit te brengen, om er een docu van te maken slaat in mijn ogen echt nergens op.

Het apparaat is slechts een 'motief' in de documentaire toch...de docu gaat niet an sich over dat ding maar over de zoektocht van een dochter naar haar vader

het is toch een juist leuk om docus te maken over niet boeiende obscure synths whatever...veel leuker dan weer een docu over de 808 ofzo
 
Back
Top