[Korg] Electribe series

Arv

Robot
Lid sinds
18 oktober 2001
Berichten
13.098
Locatie
Zuid Holland
Hey!

Ik wil even een discussie opwerpen over de Electribe serie. ik heb namelijk de rhythm versie en ben er wel blij mee. Het is een strakke sequencer en alles kan 'on the fly' Ik vroeg me af of er nog andere gebruikers hier zijn en of ze dan ook de sampler van de electribe hebben, want dat is er een die ik eigenlijk ook wel wil kopen.

Om eerlijk te zijn zeg ik dit omdat ik op

http://www.groovetech.com/PhoenixDa...ast.jsp&HTMLType=Detail&BroadcastEventID=8428

een live optreden heb gezien van 'the radioactive man' aka Keith Tenniswood. Hij gebruikt (maar dat is niet helemaal duidelijk te zien) een electribe S en een MPC3000 (kan iemand dat bevestigen?)
Zo te zien is er geen master sequencer, want je ziet hem zo nu en dan de ene (electribe) of de andere (MPC) starten..

any comments??

Arv
 
Ik heb de Electibe S weliswaar niet maar ik heb er wel eens mee gepield, ik vind het echt een tof speledingetje, maar als een basis sequencer of sampler is hij zeker niet geschikt. Ik zal hem als ik eens een keer wat geld over heb denk ik nog wel een keer aanschaffen, alleen maar om t feit dat je dan alvast bij je vriendin, schoonouders,wachtkamer van de tandarts etc. met een stopcontact in de buurt en een koptelefoontje alvast wat drumsequences kan voorprogrammeren. Erg geinig
Jammer dattie niet op batterijen werkt
 
Laatst gewijzigd:
Back
Top