Emu SP-1200

JohnnyBusca

rocket scientist
Lid sinds
4 juli 2001
Berichten
10.414
Locatie
Eindhoven - Strijp!
Kent er iemand een SP-1200..

Heeft iemand er eentje? Mag ik komen testen?
 
emu sp1200

emu sp1200

de sp 1200 is een super drumcomputer met sampler goede warme sounds lekkere bass snare en een gave handclap ik vind hem beter dan de bekende tr drumcomputers al zijn deze ook wel vet. ik heb er een te leen eens gehad en waar deze gebleven is ????? te koop zie je hem weinig hier in nederland
de sp is 2x in produktie gebracht maar in europa werd hij niet verkocht omdat de sp niet door de ec normen kwam als je er een zoekt zal je toch over zee moeten gaan daar zie je ze nog regelmatig te koop staan (wel een dikke portomonee mee)
als je er een ziet staan is het zeker de moeite waard hij is breed inzetbaat in div muziek stijlen al staat hij bekend als de hip hop machine maar in vele r&b en house produkties is hij ook te horen
sp1200 je zal er geen spijt van krijgen super apparaat met veel extra's (indv. outputs , sync ,diskdrive enzenzenz)
staat in mijn top 3 van instrumenten

zoe
 
Legende

Legende

De Sp-1200 wordt toch altijd gezien als een van de grote drummachines uit het verleden.

Zelfs de nieuwe MachineDrum van Elektron heeft er een speciale engine voor (SP12).
 
dat zou ik niet weten ik weet alleen dat hij vet is ik had alle org. samples in mijn akai zitten ik maar heb mijn sampler verkocht moet ze nog wel ergens op een disk hebben staan maar die sp1200 komt nog wel eens in mijn huis te staan
 
Back
Top