De grote superdesuperSaw contest.

koen man laat me met rust amateur! ga studio's slopen:engel:


;)
 
Het zou heel goed kunnen dat ie opnieuw is ingesproken, eminem heeft het er namelijk niet zo op als anderen zijn stem/melodien gebruiken. Kijk naar dat nummer van de klubheads met dat melodietje uit without me, daarvoor heeft ie ze aangeklaagd hoorde ik. Hij heeft het wel verloren...

Dat sampletje wilde ik ook gebruiken toen dat nummer net uit was, maar tegen de tijd dat ik een goeie accapella gevonden had, had de halve wereld de sample al gebruikt..
 
Gaat dit Topic nu over Eminem of over de Supersaw?

Beetje erg Off-Topic

Als sanctie moeten degene die Off-Topic berichten heeft geplaatst, minimaal een poging doen de "Supersaw" te immiteren met eigen stuff, zodat dit Topic nog een mooie afsluiter krijgt die het verdient.

By the Way om in M&M taal te spreken "Theo en M&M" interesseert me werkelijk geen ene:kont:
 
Origineel geplaatst door Catalunya
Gaat dit Topic nu over Eminem of over de Supersaw?

Wou net hetzelfde zeggen...
 
Origineel geplaatst door Catalunya
Gaat dit Topic nu over Eminem of over de Supersaw?

Beetje erg Off-Topic

Als sanctie moeten degene die Off-Topic berichten heeft geplaatst, minimaal een poging doen de "Supersaw" te immiteren met eigen stuff, zodat dit Topic nog een mooie afsluiter krijgt die het verdient. B

Ehhh... Volgens mij heb ik dat al gedaan...

Maar je hebt gelijk hoor.
 
Origineel geplaatst door Unic
klinken erg hetzelfde allemaal, klopt dat? behalve dan de lengte van de tonen,
Telkens dezelfde arpeggio gebruikt, dat wel, maar de patch settings zijn telkens toch weer behoorlijk anders hoor...
 
Origineel geplaatst door Catalunya
Wel een lekkere arpeggio hoor. Gooi door die 1e eens een beat, ben benieuwd:okdan:
Hee dankjewel C. !! Ga ik eens proberen.
 
Origineel geplaatst door Roel
maar alle 4 de arpeggios hebben wel veel overeenkomsten qua timbre :)
maar... wel een mooie supersaw !
Dank je Roel; wat bedoel je precies met "veel overeenkomsten qua timbre" ?
Het is immers 4x dezelfde arpeggio !!
 
ik zou graag zulk eens een supersawarp horen THM met een D-POle filter over ofzo, want de fitlters van Mr JP zijn toch nogal ieltjes, vinden jullie ook niet? Of zit er al wat anders over nu?
 
Origineel geplaatst door THM
Dank je Roel; wat bedoel je precies met "veel overeenkomsten qua timbre" ?
Het is immers 4x dezelfde arpeggio !!

het is niet alleen 4x dezelfde arpeggio, maar ook de patches zelf vertonen in mijn oren veel overeenkomsten...
 
Origineel geplaatst door Roel
het is niet alleen 4x dezelfde arpeggio, maar ook de patches zelf vertonen in mijn oren veel overeenkomsten...
Telkens als basis de supersaw natuurlijk... :)
 
Origineel geplaatst door Prophet
ik zou graag zulk eens een supersawarp horen THM met een D-POle filter over ofzo, want de fitlters van Mr JP zijn toch nogal ieltjes, vinden jullie ook niet? Of zit er al wat anders over nu?
Ik vind de JP filters anders zó slecht niet. Kunnen natuurlijk niet aan de originele Jupiter filter of de MOOG filters, maar ja... virtueel analoog hé... (maar bvb. wel veel beter dan de Supernova II filters; deze zijn pas echt zwakjes - 'k ben zelfs aan het overwegen om mijn SNII te verkopen...).
 
Origineel geplaatst door hansbakker
ik wacht nog op meerdere....

hier nog eentje uit reaktor:

beetje galm beetje stereodelay en een beetje multiband compressie...

hoe heet dit nummer

kan iemand mij dit vertellen.

hehe heb een winterslaap gehouden , dus heb het nummer gemist.
 
Origineel geplaatst door THM
Ik vind de JP filters anders zó slecht niet. Kunnen natuurlijk niet aan de originele Jupiter filter of de MOOG filters, maar ja... virtueel analoog hé... (maar bvb. wel veel beter dan de Supernova II filters; deze zijn pas echt zwakjes - 'k ben zelfs aan het overwegen om mijn SNII te verkopen...).

rack versie? Moet'ie kosten? :)
 
Back
Top