De grote superdesuperSaw contest.

Ik zal vrijdagavond even kijken of ik m'n jx10 ook kan laten trancen :)
 
jaah! de jx10 zou de jp8000 er toch uit moeten knallen! (24osc's in detune ofzo ;) ) Ik ga ook aan de slag!
 
Nothing can compete to this SuperSaw!

saw.jpg

:halleluja :halleluja :halleluja :halleluja :halleluja :halleluja :halleluja :halleluja :halleluja :halleluja :halleluja :halleluja :halleluja :halleluja
 
Origineel geplaatst door Unic
Een zeer snelle en verwoede poging om tot een trance sound te komen met een anti trance synth:D:D:D

roland d70, 4 layers, 3 zagen, 1 string, 4 verschillende TVF's, cross delay, beetje chorus, 5 vingers.

Auw dat klinkt nergens naar, mn tweeters liggen op de grond!
 
even snel met reaktor gemaakt

 
Hier wat zaag geluid uit mijn Yamaha CS6R + PLG150-AN boardje.

 
Uhum, Novation V-Station niet vet? 3x gebruikt met interne galm, polyphony per ding op 6 en met een beetje eq van cubase :P ff snel gedaan..




MP3
 
en eentje uit de v-station!

 
Origineel geplaatst door Erazotropa
Nothing can compete to this SuperSaw!

saw.jpg

:halleluja :halleluja :halleluja :halleluja :halleluja :halleluja :halleluja :halleluja :halleluja :halleluja :halleluja :halleluja :halleluja :halleluja

Volgens mij draagt die bouwvakker niet eens gehoorbesherming en in ieder geval geen bril zo te zien.
Ik hoop niet dat zijn hobby geluidstechniek is, anders kan ie het wel schudden.
 
Ik zou persoonlijker banger zijn voor wat er met m'n vingers kon gebeuren als 't ding zou doorslippen.. *bibber*.
 
Tering vette sounds eddy!
voorral die van reaktor is zekers vet!
zie je toch wel weer dat het steeds beter wordt met die softsynths! :)

greets
 
Origineel geplaatst door Tom Thomas
Hier dan ééntje van de vader van de JP 8080 de Jupiter 6.
Beetje ge'equed en een Boss SE-70 chorus/delay eroverheen gezet.
(Er zijn tongen die beweren dat de VF-1 beter klinkt; hierbij even rechtgezet)
Notabene; dit is een mono synth dus een rifje alleen met enkele noten.;)



gr. Tom

Tja, is een mooi geluidje, maar persoonlijk vind ik dit dan ook gelijk 1 van de mooiste geluidjes van de Jp6
Heb het ding gehad, maar was er niet over te spreken. Vind persoonlijk de MKS50 zelfs vetter klinken dan de JP6. Het gaat om de 1e indruk en de JP8080 laat toch een iets betere indruk bij me achter dan de Jp6
 
Origineel geplaatst door hansbakker
je hoort juist hoe iel zo'n XP-30 klinkt, je hoort al helemaal het verschil tussen een JP en bijv. reaktor (dit ware 7 detuned saws)


PARDON??? Prodigy is compleet xp 30 6 of 7 stuks maar liefst . Maar met reaktor lukt het ook wel !!!! zeker weten!!!
 
Origineel geplaatst door Unic
En toch vind ik mijn analoge-zaag het beste. en daar hoor ik jullie weer neit over he..! :D:D:D:D:D


:halleluja :halleluja

hoeveel osc gebruikt :D
 
Tsja, we kunnen inderdaad wel ophouden hè...de beste zaag komt toch van Unic:dubbel:


Hier nog op verzoek de JP6 met open filter.

 
Back
Top