De grote superdesuperSaw contest.

En zonder het te merken is een trance superwave thread stiekem in een hardcore kickdrumthread geëvolueert. :D


Origineel geplaatst door 6 trak
zo, en wie heeft er gewonnen?

Zullen we erom stemmen?
 
zo ook ff een zaagje van mij uit de virus...

zaagtandbasje en zaag (3 osc) leadje...

 
Jullie zijn weer lekker bezig :D
En bedankt voor de tips sander
 
Origineel geplaatst door 6 trak
zo, en wie heeft er gewonnen?

Tja dat is nogal duidelijk "Rank 1" natuurlijk, maar dan dien je de naam wel letterlijk te nemen:D

Je kunt beter stellen "Wie is Rank 2"?
 
ik denk dat er geen winnaar is....de sound pas je aan op de rest van het nummer....maar als het gaat om het namaken van rank1.....dat was niet de opzet dacht ik..of heb ik dat ontketend toen ik er vier inspeelde?
 
Kijk, nu hebben we een Superzaag-draad en een Hardcore bas-draad.

Ik verwacht over een week of twee Mental Theo's BOUNZZ - Deel 238758237, met 18 tracks die alleen maar met de attachments in deze draad zijn gemaakt! :)

(okee, en dan misschien nog wat quotes uit Pulp Fiction of zo).
 
:) haha waarschijnlijk sta ik op de volgende Bounzz

die duurt trouwens nog wel even..
 
Origineel geplaatst door hansbakker
:) haha waarschijnlijk sta ik op de volgende Bounzz

die duurt trouwens nog wel even..

Toevallig hoorde ik vorige week ook al iemand die daar mee bezig was, toen ik daar in de studio was om eens te kijken hoe hij te werk ging. En die liep stage bij Patriott... nu zag ik op je site dat je met hem samenwerkt. (Lecz)
Wordt het een track samen, of van jou alleen?
Kom je ook uit omgeving Drunen, of ken je hem van de HKU?

Het wereldje is weer heel klein;)
 
ik ken alex van de HKU...en detracks die uitgebracht gaan worden zijn van alexen mij....
 
Zijn er echt mensen die mental theo met zn happy hardcore serieus nemen?

Die 'muziek' is uitgestorven, laat dat lekker zo...

Sorry hoor..:r
 
dacht je dat theo alleen maar happy hardcore maakte? Dacht het niet.. daarom heeft hij ook bepaalde dingen niet onder die naam uitgebracht...

bovendien ken je theo helemaal niet..
 
Respect Charlie en Theo! Ik vond ze vroeger te gek. En ben absoluut overtuigd dat ze een belangrijke rol hebben gespeeld in de hardcore scene vroeger :)
 
Ik ken wel wat oude hardcore tracks van hun ja... Tiroler kaboemsch, ultimate sextrack. Ik bedoel meer de happy hardcore die de echte hardcore belachelijk maakte en waarvan ik zoooo blij was dat het over was. Nu de hardcore weer populairder word komt theo ook oppeens weer met de happy hardcore, alleen om er nog een slaatje uit te kunnen slaan en daar word ik een beetje misselijk van...

Theo zelf zal best een toffe gozer zijn, dat weet ik niet. Ik wil verder ook niemand beledigen, moest het alleen toch ff kwijt...
 
Origineel geplaatst door The Unholy
Die 'muziek' is uitgestorven, laat dat lekker zo...

Ik wil hier geen Happy Hardcore discussie beginnen, happy hardcore is niet uitgestorven..... hier in NL draaien ze nu dan de oude plaatjes maar in de States komen er nog steeds Happy Hardcore releases uit en er zijn zo hier en daar kleine hh feesten.

En het gaat gewoon terug komen :D


PS: bounzz heeft niks te maken met trance of supersaws.... bounzz==(happy) hardcore
 
starsplash is toch ook zo'n projectje van theootje? niet direct hardcore volgens mij maar wel veel zaagtandgeluiden in de tracks
 
klopt ja, haha HIJ HEEFT OOK EEN JP8000 IN ZN STUDIO STAAN :)

nobody listen's to techno was ook van hem..

sampletje komt trouwens bij Eminem vandaan.
 
Back
Top