Hoe voeden jullie de boutique reeks?

klinkske

Zit volgens de 10ers in de kelder alweer te niksen
Lid sinds
21 december 2007
Berichten
9.694
Locatie
Streek rond Herentals - België
Ik heb 3 boutiques ondertussen. Vraag me af hoe jullie ze voeden. Dat Roland te gierig is om er voeding bij te doen is echt 'van den ond' (vlaamsch gezegde haha)
USB voeding groeit namelijk niet op mijn rug...

Kan je ergens goedkoop dat soort voedingen kopen? (en kabeltje)
 
Standaard telefoon oplader voor de voeding.. met zo'n plugable USB aansluiting.. ik heb helaas alweer een paar telefoons versleten maar zo vinden de overblijfselen hiervan toch weer een functie.
 
k heb het hier op SF al eens over gehad,
Die van key music zijn niet perfect;,, of mss dat ze alleen met de A-01 niet werken ?
OP gearslutz of zo, werd die van amazon aanbevolen, en idd anders gewoon bij de kruidvatof zo, zoals de meeste hier op SF??
Roland verkoopt de echte usb cables ook,, te koop bij key,,

https://www.synthforum.nl/forums/showthread.php?t=212287&highlight=psb+roland
 
Weet ge ni meer dat die cheap china 220 adapters gevaarlijk zijn??

Soit, ge doet maar,
ik wou daar zelf ni op besparen, op 1 euro prulle adapters zonder veiligheids marker van china,

Maar die van key music werken ni met de A-01, Ze haperen allemaal op de A-01

Bij key zijn dat de officiele die roland aanbied, maar 't is ni van roland zelf.,
En de haperingen zijn alleen bij de A-01, of niet bij de JX03 en TR09

Soit, idd lastig dat roland er geen adapter en cable beleverd, en die ze dan verkopen bij bv de key, werken niet perfect - voor alles van de boutique reeks
 
Laatst gewijzigd:
Die prullen staan bij mij enkel aan als ik in de ruimte ben dus, heb die op ebay besteld - 3 stuks.
 
enkel aan als ik in de ruimte ben dus
tja, idd, 't is erg met die belgen,,

Normaal was ik den enigste hier met gezond verstand,

Maar na 2 maanden naar NPO 123 te kijken is het duidelk dat onze noorderburen 20 jaar voorlopen,,
Op ALLES !!
Dus OEF !! 'k ben niet meer alleen,, en mss heeft m'n email van begin dit jaar ermee te maken??

Soit, Zelfs apple heeft 220 power adapters terug geroepen,,,

Da's kuis-op,, als er iets ontploft op de 220,,
en zelfs met goed gerief ist nog ni te doen vanaf 26 graden kamertemperatuur
 
pff die apple adapters, als ze afbreken zijn de pins bloot, bedoel je dat? Heb er niet eens moeite voor gedaan om ze terug te sturen. Als je normaal voor je spullen zorgt en ze niet gooit breken die niet open. Ik heb een macbook van 2008 in dienst met de plastiek behuizing, die scheurt ook. Lig er nt wakker van. Rookdetecotren op elk verdiep, dat héb ik wel. En brandblusser. En jij?
 
die goedkope adapter zijn slecht ontworpen, of slecht/goedkoop nagemaakt,
de printbanen liggen te dicht bij elkaar, of te dun, die branden door,

en ja,, da's allemaal basic info,,

Soit, 'k heb alles vervangen door stekkerdozen van brennestuhl,, die lijken goed te zijn
en dat was een tip van m'n broer, te koop bij BAX

Want al de schakelaars van stekkerdozen van blokker en brico branden door
en ja,ik gebruik een witte macbook 2008 voor winuae/synthctrl
Die wordt smoor heet bij cpu belasting nu, die i5 macbooks zijn beter

soit, zet NPO ook eens op !!?,,, ik kijk sindsdien nooit meer naar de vlaamse zenders,
zelfs het weerbericht is beter en klopt ook,,
 
haha off topic maar ik heb niet eens TV, verspil al genoeg tijd online :D
En nu maar wat muziek maken, Stephen ;)
 
Toevallig zag ik deze net langskomen: https://www.zdf.de/verbraucher/wiso/verbrauchermeldungen-vom-9-juli-2018-100.html

"Rückruf: USB-Netzteil von Grundig

Der Discounter Netto muss eines seiner Produkte zurückrufen: Ein USB-Netzteil von Grundig. Grund: Es besteht Kurzschlussgefahr durch die unzureichende Isolierung des Geräts. Benutzer könnten einen elektrischen Schlag erleiden. Betroffen ist der „Grundig USB Power Adaptor / USB Netzteil“ des niederländischen Importeurs Edco mit der Modellnummer 87 11 252 159 70 und dem Barcode 87 11 252 159 706. Laut dem europäischen Schnellwarnsystem Rapex entspricht das Netzteil ich den Anforderungen der EU-Niederspannungsrichtilinie für die Sicherheit elektrisch betriebener Geräte. Verbraucher sollten den Artikel nicht mehr benutzen und ihn in eine Filiale zurückbringen. Der Kaufpreis wird in vollem Umfang erstattet. Das Gerät war in Deutschland sowohl in Netto-Supermärkten als auch über Anbieter im Internet erhältlich."

Dus ff oppassen als je deze Grundig hebt of denkt aan te schaffen.
 
Ik heb hele zwik aan oude telefoonadapters, van voor USB tijdperk zegmaar. Die heb ik inmiddels allemaal voorzien van EJAJ03 en microjack 2,5mm pluggen om VFD handheld games te voeden, maar ze zijn ook uitermate geschikt voor Boutiekjes. Zoek eens in je oude rommel lade!
 
Het is overkill qua vermogen maar ik gebruik een officiële Raspberry Pi voeding die ik nog over had voor mijn SH-01A. Kost €10.
 
Ik heb hele zwik aan oude telefoonadapters, van voor USB tijdperk zegmaar. Die heb ik inmiddels allemaal voorzien van EJAJ03 en microjack 2,5mm pluggen om VFD handheld games te voeden, maar ze zijn ook uitermate geschikt voor Boutiekjes. Zoek eens in je oude rommel lade!

Mijn rommellade bevat geen 3* 5 volt voedingen hoor :)
Ik was pas laat met de gsm méé. Maar inderdaad, vaak heb je wat je zoek in huis, gewoon ff modden klaar. Zal laten weten of wat ik heb besteld 'op iets trekt'
- is onderweg.
 
Misschien heb je hier van Aliexpress wat aan als je reeds 1 enkele heeeeeele sterke voeding hebt:

HTB12EJHNXXXXXa6XFXXq6xXFXXXG.jpg
 
Back
Top