[Yamaha] Yamaha RS-7000

CraZ

..
Lid sinds
4 juli 2001
Berichten
2.749
Als RS/6000 freak ben ik het met de naam niet helemaal eens.. maar ik hoor er goede verhalen over. De 'MPC-killer' van Yamaha..

of..

- Is het slechts een 'souped-up' RM1X
- Maar 16 tracks in de sequencer.. waar zijn ze mee bezig ?

Meningen, ervaringen ? Post het hier !!
 
RS7000 is de sh*t

RS7000 is de sh*t

De RS7000 is wel ongeveer het meest relaxte instrument wat ik ken. Test 'm gewoon een keer uit ergens. Je bent waarschijnlijk niet weg te slaan. De sequencer slaat alles, en dan ook echt alles!. Muten, lopen, step-realtime, alles in handomdraai.

Ik geloof werkelijk dat ding (met z'n niggles) een wereldapparaat is. Sluit al de rest van je gear er op aan en het is instant techno! De presets zijn weer veel te goed, dus meteen wissen anders ga je ze echt gebruiken.

Tim

BTW RS/6000?? Ook een AIX IBM freak dan?
 
Laatst gewijzigd:
De sampler is in principe een A4000 zonder het velocity switching en mapping gedeelte. Mooie pianotjes zijn er dus niet bij. Verder heeft ie ook maar 1 multifx engine (a4000heeft er 3) maar hij heeft nog wel 2 losse chorus en reverb engines. De sampler is verder gewoon zeer goed en de bewerkings functies zijn de shit.
De akai mpc2000 sampler is hierbij vergeleken echt rotzooi.
 
Yep, dat kan zeker. Ze hebben er bij Yamaha alleen wel een ander soort manier op nagehouden om dat te doen. Het is niet zoals in een regulier sampler. Om dat helemaal uit te leggen zou teveel tijd kosten.
Eigenlijk kan je de RS7000 zien als een soort hardware fruityloops met veel "bells and whistles"
 
omdat het vandaag eindelijk nationale omhoogschop dag is bij deze.........

EEn rs7000 is zeker de moeite waard om te kopen! alleen dan moeten ze er wel zijn! =(
ik heb gezocht en gezocht op marktplaats 2e hands .nl en zeker ook het synthforum en interface gear x-change

dus nu nogmaals

HELP HELP HELP T-CON AAN EEN RS7000!!!!!!!
 
Origineel geplaatst door t-con
omdat het vandaag eindelijk nationale omhoogschop dag is bij deze.........

EEn rs7000 is zeker de moeite waard om te kopen! alleen dan moeten ze er wel zijn! =(
ik heb gezocht en gezocht op marktplaats 2e hands .nl en zeker ook het synthforum en interface gear x-change

dus nu nogmaals

HELP HELP HELP T-CON AAN EEN RS7000!!!!!!!
Als je geen problemen hebt om er een uit het buitenland over te laten komen dan moet je www.rs7000.org controleren. Ik heb de mijne uit de UK gehaald anderhalf jaar geleden voor 600 euro.
 
Nieuw bij FB nu voor €1299,- [zie nwe folder]
 
Back
Top