0 coast (make noise)

Ik miste een filter. En voor live gebruik was het lastig. Laat ik nou vooral live spelen. Je maakt niet effe een nieuw geluidje..... uiteindelijk deed het ding heel goed sinus basjes en plopjes. Dat kan de Digitakt ook, dus o coast verkocht.
 
Ik vond de basisklank heel erg goed, maar ik vond hem niet flexibel genoeg en te beperkt. Ondanks het semi-modulaire karakter zit je toch wel erg aan de voorgebakken routings vast en merkte ik dat ik heel vaak ergens in het signaal iets in wilde patchen of juist eruit trekken om ergens anders heen te leiden, en dat gaat dan gewoon vaak niet.
 
Ik gebruik 'm ook minder dan verwacht terwijl juist voor een beetje out of the box sounds het een leuk ding is.
Dit zeg ik terwijl ik toevallig gister 'm weer 'ns pakte en aansloot op de Beatstep pro en een delay pedaal erachter.
Ben gelijk weer 3 uur bezig geweest dus voor een beetje lekker patchwerk is ie gewoon leuk.
Zoals al eerder gemeld had ik ook graag toch een filter erop gezien.
Aangezien ik voornemens ben om een Neutron aan te schaffen houd ik 'm nog even want ik denk dat juist in zo'n combinatie of bijv met een mother 32 of een ander tof bakkie het een hele leuke manier is om tot bijzondere geluidssynthese te komen.
Ik weet niet of je de yt clips van funk tree kent met de o coast want die zijn ook best geinig vind ik.
 
Ik ben er erg blij mee en gebruik hem toch wel dagelijks om gekke sequences en fx sounds te maken. De sounds die uit de 0-coast komen zijn binnen mijn setup erg uniek en voegen echt iets toe. De beperkingen van de 0coast omarm ik juist omdat dit mij forceert anders te denken. Het scala aan geluiden wat je eruit kan halen is enorm.
 
Het lijkt mij ook een erg interessante bak eerlijk gezegd maar ik heb me nog steeds in kunnen houden :D
 
Ik heb deze ook weer verkocht. Quality bakje, in alle opzichten, maar het modulaire stond mij toch tegen. Ik wil geen avond pielen, hoe leuk ook, maar muziekmaken.

Ik was hem ook heel snel weer kwijt. Gewoon proberen dus!
 
Al gebruik ik 'm niet zo heel veel, ik verkoop 'm niet.
Een synth die overlap met een andere heeft zou ik wel verkopen maar de o coast is toch wel zo uniek dat ik daar geen vervanging voor heb.
 
Ik heb hem wel verkocht maar dat zegt niet zoveel - iets moet me wel héél goed bevallen wil het het langer dan een jaar of twee volhouden in mijn studio. Uiteindelijk ben ik meer van het vervangen dan van het uitbreiden dus alles wat niet (genoeg) gebruikt wordt gaat er uit ten faveure van een nieuw speeltje :D
 
Back
Top