Virus routing vraag (input -> fx -> output 3)

Manic

Ouwe rot
Lid sinds
5 januari 2009
Berichten
1.323
Locatie
Achterhoek
Ik heb een vraag, hoop dat 1 van jullie mij kan helpen, maar wellicht is wat ik wil gewoon helemaal niet mogelijk..

Wat ik probeer te doen is mijn Virus TI naast sound module ook als send fx module te gebruiken.

Output 1 en 2 zijn al in gebruik.

Ik wil mijn mixer sends op de input van de Virus aansluiten en de output 3 weer naar de return van de mixer.

In de Virus moet het signaal uiteraard dan langs de effecten gaan en een 0% dry, 100% wet signaal doorgeven naar de output 3.

Is dit mogelijk en zo ja, hoe? Ik kom er niet uit..
 
Inputs activeren:
Edit config > Inputs 2/2 > Source (analog)
Edit Single > Inputs > Input Mode (dynamic of static) > Input Select (L+R)

Outputs activeren:
Edit single > Surround > Output (Out2 of Out3 L+R)

Heb het niet kunnen testen, maar zoiets zou het moeten zijn.
 
Inputs activeren:
Edit config > Inputs 2/2 > Source (analog)
Edit Single > Inputs > Input Mode (dynamic of static) > Input Select (L+R)

Outputs activeren:
Edit single > Surround > Output (Out2 of Out3 L+R)

Heb het niet kunnen testen, maar zoiets zou het moeten zijn.

Thanks! Was alleen vergeten te zeggen dat ik de Virus in multi mode gebruik, waarbij part 1 outputs 1 en part 2 outputs 2 gebruikt. Daarom dus outputs 3 voor de send fx. Kan dit ook? Kan bij edit multi geen input mode oid vinden..
 
Volgens mij wel, maar da's een kwestie van uitproberen. Volgens mij bepaal je op patch niveau je inputs en extra outputs voor fx (via Surround dan), en in Multi kun je dan nog je normale outs specificeren. Het zou moeten werken, ik heb het in het verleden ook (ongeveer) zo gedaan.
 
Laatst gewijzigd:
Ik kwam er eerst niet uit, maar vandaag even opnieuw geprobeerd en nu is het gelukt! Super, bedankt!
 
Back
Top