Xoxbox Nonxox2 vragen

Ik weet dat er vooruitgang is, maar ben zelf er te weinig mee bezig de afgelopen maanden
Zal eens polsen!
 
Ik wacht ook vol ongeduld :D
 
wel.. er is nog werk aan..
maar ik wil gerust de laatste build geven waar "realtime" pattern record in zit :)
zit er in feite al heeeel lang in, maar verandert nog geregeld

edit: IRC, freenode, #x0xb0x is de plek voor info, feedback, en dev builds :)
 
Laatst gewijzigd:
nadeel aan die updates is dat de manual online vast niet klopt (of de extra's vermeldt hoe te gebruiken) - ik draaide al een paar jaar die beta denk ik, vergeet telkens hoe te bedienen :(
 
er is inderdaad nog geen manual van pattern record.. al kan ik wel eens snel een filmpje maken van hoe het werkt, is echt zeer simpel
 
Al nieuws over de update?
 
traag in progress, nog steeds onderweg :)

de bal ligt even in mijn kamp terug, moet een paar zaken gedetailleerd uitschrijven vooraleer de implementatie verder kan.
 
Kan je me eventueel nog uitleggen wat ik met de DINSYNC midipoort kan doen? Als ik clock stuur via een midikabel en die in de DINSYNC steek en in settings ook deze modus kies werkt het niet. Via Midi in wel.
 
Wel in elk geval er geen MIDI insteken :) Kan ook zijn dat je kabel niet helemaal bedraad is (goedkope midi kabels hebben slechts 3 geleiders, 2 die weggelaten zijn, zijn nodig voor dinsync)

De dinsync poort kan zowel dinsync ontvangen (in dinsync modus) als versturen (in master of midi modus)
Het versturen van dinsync kan je instellen op "50/50" waveform of vaste breedte. Bij syncen met PC of andere niet vaste midi clock is het aangeraden deze op 4ms in te stellen

Een verbetering in de pipeline is dat gegenereerde dinsync niet goed werkt met oude gear zoals 303/606/808. Is pas recent dat ik hier opgekomen ben en zie dit probleem voorkomen op bijna alle moderne dinsync devices. Een fix hiervoor komt er ook aan.
 
Komt er nog wat ivm update? We zijn alweer jaar verder.

Kon je eigenlijk patterns afspelen in voorgekauwde volgorde? Vb 1 * 1e 2 keer 2 , 1 maal 3 en dan 4 keer pattern 4 of zo? - ik ken enkel 1 -> 4 één keer en repeat.
 
gratis reminder :)


Al nieuws over de update?

Er komt een dezer dagen een nieuwe voorraad frontpanels en een gloednieuwe remake van de x0xlarge (die ook iets goedkoper is) op de rv0 webshop.
Alle nieuwe x0xlarges komen met de beta versie van n0nx0x2 waar pattern record in zit, maar uiteraard kunnen reeds bestaande users gewoon upgraden. Al is er een probleempje met Anton zijn site waardoor het online zetten ervan niet zomaar gaat, desnoods zet ik hier een linkje..

IMG_3077 2.JPG
 
@Rvooh kom maar op met die link :D Je hebt ons lang genoeg laten watertanden.
Op zijn site staat alleen de versie zonder pattern record.
 
Dikke merci Rvooh. Ik test hem dit weekend en laat je zeker mijn ervaringen weten.
 
Back
Top